Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@09:14:56 GMT

نجات دو گرفتار در دیواره‌های صخره‌ای منطقه گلجیک

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۲۰۳

نجات دو گرفتار در دیواره‌های صخره‌ای منطقه گلجیک

بامداد امروز، دو نفر گرفتار در دیواره‌های صخره‌ای منطقه گلجیک توسط نیروهای امداد و نجات کوهستان هلال‌ احمر زنجان نجات یافتند.

غفور آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در همین رابطه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که این دو نفر گرفتار در صخره‌های منطقه گلجیک، پس از ساعت‌ها تلاش نجات یافتند، اظهار کرد: روز گذشته، تیمی17 نفره وارد منطقه گلجیک شده و سه نفر از آن‌ها از مسیر منحرف و گرفتار دیواره‌های صخره‌ای این منطقه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته یکی از این سه نفر خود را نجات می‌دهد و دو نفر دیگر در ارتفاع 300 متری دیواره‌های صخره‌ای گرفتار می‌شوند.

آقاجانلو ادامه داد: این موضوع ساعت 17 روز گذشته (جمعه) از طریق تماس تلفنی با شماره 112 به نیروهای امداد و نجات به منظور کمک‌رسانی اطلاع داده شد. نیروهای امداد و نجات کوهستان نیز ساعت 20:30 برای امدادرسانی و نجات این افراد در محل حادثه حضور یافتند. تلاش‌ها چندین ساعت ادامه یافت تا این‌که ساعت 2 بامداد امروز، این دو فرد به پایین صخره‌ها منتقل شدند و پس از دریافت اقدامات اولیه، ساعت 4 بامداد تحویل نیروی انتظامی شدند.

وی با اشاره به این‌که روستای گلجیک در 35 کیلومتری جنوب‌غربی شهرستان زنجان واقع شده است، تصریح کرد: طی این عملیات، یک تیم کوهستان متشکل از پنج نفر حضور داشتند و افراد گرفتار شده در کوهستان نیز دو نفر آقای 32 و 29 ساله بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم

در پی بارش‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان، سیل موجب خسارات فراوانی شده و کمک به سیل زدگان نیز دشوار می‌باشد. در این شرایط در کنار نیروهای امدادی، نیرو‌های محلی هم به کمک سیل زدگان آمده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نجات دو کوهنورد در ارتفاعات شیرز لرستان
  • نجات ۲ کوهنورد غیربومی در ارتفاعات شیرز
  • نجات دو کوهنورد گرفتار در دره شیرز کوهدشت
  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت
  • فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد
  • نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند