Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: حجاج خراسانی حج تمتع ۹۸ از روز پنجشنبه ۳۱ مرداد لغایت یکشنبه ۱۷ شهریور وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد خواهند شد.

او تصریح کرد: تمامی واحد‌های خدمات رسان فرودگاه بین المللی مشهد آمادگی لازم را در خصوص ارائه تسهیلات مطلوب به حجاج و مستقبلان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: سیاست گذاری ما برای استقبال از ورود حجاج به کارگیری نیرو‌های کارآمد و با تجربه، کاهش زمان ایستایی در گیت‌های بازرسی، مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی، آماده سازی پارکینگ خودروها، افزایش دستگاه‌ها و گیت‌های بازرسی و افزایش خدمات رفاهی است.

قاسم زاده افزود: تسهیل در تردد خودروی زائران، جانمایی علایم و تابلو‌های راهنما و بنر‌های اطلاع رسانی در مسیر دسترسی فرودگاه و ترمینال پرواز‌های ورودی خارجی، ساماندهی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه، افزایش چرخ دستی‌ها و به روزرسانی امکانات و ظرفیت‌ها از دیگر برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه است.   انتهای پیام//م.ه   شروع بازگشت حاجیان از حج تمتع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی حجاج بیت الله الحرام حج تمتع خراسان رضوی هواپیما فرودگاه هاشمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: شرایط استان در تابستان پیش رو از نظر منابع آبی نگران‌کننده است و هنوز بودجه طرح های مصوب استان، که بخشی از آن نیز در دست اقدام و اجراست، تخصیص نیافته است.   نعمت نژاد افزود: طرح های در دست اقدام برای تأمین آب شرب مشهد در تابستان جاری روی حفاری چاه متمرکز است که البته این اقدام با اهداف طرح سازگاری با کم‌آبی همخوانی ندارد اما برای عبور از خشکسالی‌های پیاپی در این استان راه چاره کوتاه مدت دیگری وجود ندارد.   وی ادامه داد: برای گذر از تنش آبی در تابستان پیش رو ۱۶ طرح با همکاری شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب مشهد با اعتبار ۴۵ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تخصیص این اعتبار اجرای طرح ها شتاب خواهد گرفت و از مشکلات برای تامین آب مشهد در تابستان پیش رو خواهد کاست.

دیگر خبرها

  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است