Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این شماره که سال بیست و هشتم را فصلنامه گزارش پشت سر می گذارد، گزارش مقدماتی سیلاب فروردین ماه ۱۳۹۸ شیراز توسط کورش استوار سنگری نوشته شده و در ادامه پوشه سیل با مطالبی از محمدجعفر پورمختار، حمید میرفتدرسک، حمسید مصباح، حمید حساس، علی سلطانی، محمد شفاعت و داریوش مختاری به این پدیده ویرانگر نگاهی کارشناسانه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شماره یکصدم فصلنامه گزارش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس افزون بر مطالب ویژه سیل شیراز، مطالب تخصصی در زمینه ساختمان آمده و کیوان نریمانی با عنوان «کارنامک جشن سده گزارش»، نمایه درون مایه ای(فهرست موضوعی) یکصد شماره فصلنامه یادشده را کنکاش کرده است.

تازه ترین شماره فصلنامه یادشده به بهای ۲۰ هزار تومان منتشر شده که شجاع رضا انوری مدیر هنری و صفحه آرایی آن را برعهده داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحب امتیاز فصلنامه گزارش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس سازمان نامبرده است که ناصر ابونصر شیراز، مدیرمسئول و محمدرضا بنان، سعید پزشک، اردشیر دیلمی، محمدرضا راهنما، محمدجعفر کاشف حقیقی و کیوان نریمانی شورای دبیران این نشریه را تشکیل می دهند.

کد خبر 4694571

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز سازمان نظام مهندسی ساختمان مطبوعات ایران سیلاب روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی مشهد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهرهایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز،آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهرهای شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

عکس زیر از ساختمان راه آهن تهران در سال ۱۳۲۵ است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899219

دیگر خبرها

  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور