Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جوان تیم شهرخودرو گفت: فکر می‌کنم با توجه به اتفاقات رخ داده بهتر است از شهرخودرو جدا شوم.

محمدمهدی مهدیخانی درباره اتفاقات رخ داده در هفته‌های اخیر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مجموعه سوتفاهم‌هایی میان من و باشگاه شهرخودرو به وجود آمد و در نهایت سبب شد که به این نتیجه برسم بهتر است پیش از آغاز لیگ نوزدهم راه‌مان جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرخودرو خاطرات شیرینی رقم خورد که بزرگ‌ترین اتفاق، آسیایی شدن این تیم در پایان لیگ هجدهم بود.

او افزود: مجموعه مشکلاتی که میان من و باشگاه به وجود آمده انضباطی نبوده و نیست. در این بازه زمان بارها با مدیران باشگاه صحبت کردم و شرایطم را برای‌شان توضیح دادم. با توجه به شرایط خاصی که دارم ترجیح دادم قراردادم را با این تیم تمدید نکنم.

بازیکن جوان تیم شهرخودرو تصریح کرد: آن‌طور که به من اعلام شده، قرار است به‌زودی با باشگاه جلسه‌ای برگزار کنیم تا در نهایت به یک راه حل منطقی و مناسب برسیم. دوست ندارم با خاطره‌ای بد باشگاهی که در آن برای نخستین‌بار در لیگ برتر بازی کردم را ترک کنم. امیدوارم شرایطم را درک کنند تا بتوانم در فضایی آرام به فوتبالم ادامه دهم.

مهدیخانی درباره این که آیا مشکل خاصی در زمان حضور در تیم داشته، تاکید کرد: ابدا مشکلی نیست و همواره به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مطیع امر باشگاه و قراردادم بوده‌ام.

این مهاجم تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در پیشرفتم سهم داشته‌اند و به من کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم مدیران شهرخودرو شرایطم را درک کنند.

به گزارش ایسنا، گفته می‌شود مهدیخانی مذاکراتی با پرسپولیس داشته و قرار است در صورت جدایی از تیم شهر خودرو به قرمزهای پایتخت بپیوندد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است

مدافع سابق تاتنهام، تیری آنری را بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر معرفی کرده است. 

طرفداری | از تیری آنری به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. مهاجم فرانسوی توپچی‌ها در کنار دو بار قهرمانی با این تیم در سطح اول فوتبال انگلیس، چهار بار فاتح کفش طلا لقب گرفت که یک رکورد محسوب می‌شود. آنری دو بار در فصل‌های 04-2003 و 06-2005 به عنوان برترین بازیکن سال لیگ برتر شناخته شد. لدلی کینگ، مدافع سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس در پادکست FIVE پیرامون آنری گفته است:

برای من تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است. چرا؟ به خاطر اتفاقات داخل زمین. عاشق بازی آنری در پست وینگر چپ بودم، مهار او امکان‌پذیر نبود. 

وقتی به داخل محوطه جریمه حرکت می‌کرد و صاحب توپ می‌شد، شروع می‌کرد به دریبل زدن و این موضوع برای هر مدافعی یک کابوس واقعی محسوب می‌شد. می‌توانست از پشت سر شما فرار کند؛ بازیکنی تکنیکی و قوی بود. همه چی داشت. او تنها مهاجمی بود که احساس می‌کردم در یک روز ضعیف هم می‌تواند من را با دردسر جدی مواجه کند.

کینگ ادامه می‌دهد:

کریستیانو رونالدو وینگر بود، موضوعی که با این بحث (بهترین مهاجم) متفاوت است. رونی؟ بازیکن با کیفتی بود، درست مثل دیمیتار برباتوف اما نه به اندازه تیری آنری. رود ون نیستلروی بازیکن داخل محوطه جریمه بود. در خارج از محوطه ترسی از او نداشتم. 

تیری آنری طی دوران حضور در آرسنال، طی 258 بازی در لیگ برتر انگلیس، آمار 175 گل و 74 پاس گل را به ثبت رساند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟