Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@16:00:59 GMT

فرودگاه همدان میزبان پروازهای عتبات عالیات می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۳۱۹

فرودگاه همدان میزبان پروازهای عتبات عالیات می‌شود

فرودگاه همدان در حالی خود را برای استقبال از زائران بیت‌الله آماده می‌کند که زمزمه‌های برقراری پرواز به مقصد عتبات عالیات از این آشیانه پس از سال‌ها چشم‌انتظاری به گوش می‌رسد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

سهراب کلوندی، مدیر فرودگاه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان از آغاز پروازهای برگشت حجاج همدانی و برنامه‌های آتی این مجموعه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه همدان با بیش از 8 دهه فعالیت، امسال برای چهارمین بار میزبان زائران سرزمین وحی بود و نزدیک به 5 هزار زائر همدانی و کردستانی را بدرقه کرد.

حال با پایان گرفتن مناسک حج و نزدیک شدن به زمان برگشت حجاج، فرودگاه همدان در تب و تاب استقبال از حاجیان است و پروازهای برگشت 4 هزار و 770 حاجی از دو استان کردستان و همدان 7 تا 14 شهریور در قالب 19 پرواز انجام می‌شود.

برقراری پروازهای حج تمتع از فرودگاه همدان که غبار خاموشی بر آن سایه انداخته سبب پویایی بیشتر این مجموعه شد چراکه در حال حاضر جز پرواز همدان به مشهد و برعکس، هیچ مسیر پروازی دیگری برای این فرودگاه تعریف نشده است.

البته پیش از این پرواز همدان-کیش و همدان-تهران هم در فرودگاه همدان برقرار بود، اما به دلایل متعدد چون استقبال کم تعطیل شد.

فرودگاه همدان با پرواز حجاج جان می‌گیرد بلاتکلیفی زائران سرزمین وحی در همدان؛ لغو یا برقراری پروازهای فرودگاه 80 ساله در هاله‌ای از ابهام همدان| استقبال کم همدانی‌ها از سفر به پایتخت با هواپیما

حال بارقه‌های امید تازه‌ای به چشم می‌خورد که در صورت محقق شدن می‌تواند اندکی از انزوای این فرودگاه بکاهد. به گفته کلوندی، مدیر فرودگاه همدان تصمیم‌هایی از طرف مسئولان استان برای انجام پرواز همدان به مقصد عتبات عالیات گرفته شده و احتمال برقراری این پروازها از فرودگاه پایتخت تاریخ و تمدن وجود دارد.

بنا بر اظهارات وی، رایزنی‌های لازم با سازمان حج و زیارت انجام شده و منتظر اعلام نتیجه هستند که در صورت تأیید، پس از پایان انتقال حجاج نوبت به برقراری پروازهای عتبات می‌رسد.

به گزارش تسنیم، برقراری پروازهای همدان به مقصد عتبات عالیات و برعکس، اقدام شایسته‌ای است که سال‌هاست مردم چشم‌انتظار آن هستند.

هرچند همدانی‌ها استقبال مناسبی از سایر مسیرهای پروازی نشان نداده‌اند، اما با توجه به قرار گرفتن این شهر در شاهراه ارتباطی غرب کشور و تردد زائران کربلای معلی از این مسیر به ویژه ایام اربعین حسینی، امید می‌رود که بخت با پروازهای عتبات یار بوده و استقبال بهتری از آن‌ها شود.

انتهای پیام/

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 738451

دیگر خبرها

  • استقبال مسافران از برقرار شدن پرواز اراک به مشهد در فرودگاه اراک
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برقراری پرواز گرگان - زابل و گرگان - چابهار
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • معرفی فرودگاه دبی
  • برقراری پرواز گرگان-زابل و گرگان-چابهار