Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-03-28@18:17:38 GMT

داوجونز ۳۰۰ واحد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۳۳۱

داوجونز ۳۰۰ واحد رشد کرد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در پایان معاملات جمعه به وقت آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران)،   با انتشار اخباری از احتمال ارائه مشوق‌های اقتصادی از سوی آلمان، خریداران دوباره به بازار سهام بازگشتند و سهام آمریکارشد کرد. با افت قیمت اوراق قرضه و بازگشت سود آنها، وحشت از وقوع رکود کمتر شد و هفته پر اتفاق وال‌استریت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجله اشپیگل گزارش داد که دولت ائتلافی آلمان در نظر دارد نقش خود در متوازن کردن بودجه و محدود کردن بدهی را فعلا کنار بگذارد. به این ترتیب امیدها از این که بزرگترین اقتصاد اروپا بتواند خود را از افتادن در مسیر رکود نجات بدهد افزایش یافت و نگرانی‌ها از کند شدن اقتصاد جهان کمرنگ شد.  

مارک کپنر، تاجر سهام در شرکت تمیس تریدینگ، می‌گوید: بازارها به دنبال اخبار مثبت برای خاتمه دادن به معاملات این هفته بودند.

میانگین صنعتی داوجونز ۳۰۶.۶۲ واحد یا ۱.۲ درصد جهش کرد و به ۲۵۸۸۶.۰۱ واحد رسید. اس‌اندپی۵۰۰ با افزودن ۴۱.۰۹ واحد یا ۱.۴۴ درصد به ۲۸۸۸.۶۹ واحد رسید. کامپوزیت نزدک ۱۲۹.۳۸ واحد یا ۱.۶۷ درصد جهش کرد و به ۷۸۹۵.۹۹ واحد رسید. 

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: شاخص بورس داوجونز دلار بورس وال استریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی از واگذاری ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌های باشگاه استقلال و پرسپولیس خبرداد. قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس که روز ۱۱ فروردین واگذار می‌شود، ۲،۱۱۶ میلیارد تومان و قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال که روز ۲۱ فروردین واگذار می شود ۱،۸۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.
---
امسال کدام خودرو‌ها نیازمند معاینه فنی هستند؟ سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفته: براساس قانون خودرو‌های شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند. در فروردین امسال خودرو‌های تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.
---
خیابان‌ها خلوت است، بیشتر مراقب باشید! سرهنگ شریفی رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران درباره یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات در ایام نوروز میگه:
تصویر
---
و پارکینگ فرودگاه مهرآباد همچنان پر است. با توجه به پر شدن فضای پارکینگ خودرو مسئولان فرودگاه از مسافران خواستند، برای سهولت دسترسی به فرودگاه، به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بحران در بزرگترین شرکت آب‌وفاضلاب انگلیس
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • سهام شل در پروژه ال‌ان‌جی ساخالین به گازپروم رسید
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد / اتفاق عجیب در اقتصاد ایران
  • پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد | اتفاق عجیب در اقتصاد ایران