Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@12:25:50 GMT

توییت قالیباف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۴۵۵

کپی متن خبر برچسب ها: محمدباقر قالیباف توییت آزادگان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف توییت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رستم عیدی پور در نشستی که باهدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات عوامل انتظامی دشت آزادگان در تامین امنیت و پیشگیری و مبارزه با انواع جرم به ویژه سرقت برگزار شد، گفت: تکریم و قدردانی  از عوامل  انتظامی باعث روحیه  مضاعف می‌شود.


وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مستمر فرماندهی  انتظامی در شهرستان به منظور افزایش ضرایب و شاخص‌های امنیتی، افزود: حضور پلیس مایه دلگرمی مردم و افزایش احساس امنیت  است.


عیدی پور ادامه داد: سرهنگ  مراونه، فرمانده انتظامی دشت آزادگان  و  نیرو‌های  همیشه در صحنه  در  کنار  کادر  زحمت کش  امور  برق  شهرستان  با  جلوگیری  از سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق  با  توجه به  گرمای شدید  منطقه،  در  تکریم  و  رضایت نسبی   اهالی نقش  بسزایی  داشتند.


سرهنگ مراونه در این جلسه، با اشاره به این که نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان با نگاه ویژه به همکاران خود در  امور  برق و به  جهت  رضایتمندی   اهالی  منطقه  با تمام قوا در خدمت تامین امنیت شهروندان و روستاییان به ویژه محافظت از تاسیسات خدمات رسانی عمومی از جمله کابل‌های برق و مخابرات است، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی عوامل زحمتکش انتظامی، سارقان کابل برق و مخابرات در این شهرستان  رصد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که برخی از این سارقان سابقه چند بار دستگیری دارند.


در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان دوایر مختلف انتظامی شهرستان، از زحمات آنها در برخورد با سرقت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • فیلم/بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه
  • تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران