Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقيم با کارکنان و ارزيابي عملکرد شعب، بررسی رعايت اصول مشتری‌مداری و موازين اخلاقی، تجزيه و تحليل منابع استان به تفكيك شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازدید از شعب خورموج، بهمیی، چغادک، ولیعصر، آبپخش و گناوه رهنمودهای لازم درخصوص بازاريابي، وصول مطالبات و ارسال اخطاريه‌ها، کنترل نسبت مصارف به منابع، برخورد مناسب با مشتريان، وضعيت ساختماني شعب و غيره توسط رئيس هيات مديره و مدير امور استان ها ارائه گرديد.
پدرام در بازدید از شعب استان بوشهر بر رعایت بهداشت اعتباری به منظور کاهش میزان مطالبات بانک و همچنين بر لزوم و ضرورت اهتمام به بازاريابي در راستای جذب منابع بيشتر و افزايش سهم بانک از بازارهای هدف تاکيد كرد.
رییس هیئت مدیره بانک ضمن تقدير و تشکر از تلاش هاي کارکنان استان، رعايت نسبت مصارف به منابع، تقويت حساب جاري، بهبود عملكرد دستگاههاي pos و ATM ، فعاليت در راستاي خط مشي ها و سياست هاي بانك و استفاده حداكثري از ظرفيت هاي موجود را خواستار شد.
در ادامه نجدی، مدیر امور شعب استان ها نیز ضمن اعلام رضایت از عملکرد استان، ايجاد تناسب بين رشد منابع با سرانه لحاظ شده براي پرسنل، استفاده بهينه از خدمات الکترونيکي بانک، تاكيد بر اهميت موضوع قرض الحسنه در بخش تبليغات و بازاريابي و همچنين وحدت رويه و همدلي بين همكاران براي تحقق اهداف عاليه بانك را ضروری دانست.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی صالحی» دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۴۳ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • حق بیمه کارگران برا اساس دستمزد واقعی است
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • اعلام دستمزد غیرواقعی حقوق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را ضایع می‌کند
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل