Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در همایش الماس های درخشان و تجلیل از مقام آزادگان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در استانداری مرکزی، افزود:  ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی ها و فداکاری های ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان به عنوان یک قدرت جهانی مطرح شده است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با پیروی از مکتب اهل بیت(ع)، رهبری های حکیمانه امام راحل و ایمان راسخ به آرمان های انقلاب اسلامی، توانستند مقابل رژیم بعثی که از حمایت های قدرت های جهان برخوردار بود، ایستادگی کرده و دشمن را از خاک وطن بیرون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی نیز هدایت های مقام معظم رهبری، وحدت و یکپارچگی ملی باعث شد تا ملت ایران پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و امروز تمامی قدرت های جهان مقابل عظمت این ملت سر تعظیم فرود بیاورند.

آقازاده افزود: ایران در جنگ تحمیلی به تنهایی توانست مقابل رژیم بعثی که از حمایت های کشورهای مرتجع منطقه و قدرت های شرق و غرب بهره مند بود، ایستادگی کند و فرهنگ باعظمت ایثار و شهادت  باید همچنان در جامعه جاری باشد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید بدانند که امنیت و آرامشی کنونی در جای جای ایران اسلامی را باید قدر دانست چرا که در سایه ایثارگری ها و فداکاری های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به وجود آمده است.

آقازداه گفت: نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی آنچنان که باید فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام را درک نکرده اند، بنابراین دستگاه های مختلف فرهنگی وظیفه دارند نسبت به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش تلاش کرده تا مجاهدت های شهدا، جانبازان، ایثارگان و آزادگان در تاریخ انقلاب اسلامی و حتی تاریخ معاصر جهان ثبت شود.  

وی بیان کرد: صبر و استقامت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی اجری زیادی دارد چرا که  آزادگان سال های سال شکنجه، دوری از خانواده و سختی های مربوط به اسارت را تحمل کردند اما از آرمان ها و اهداف نظام اسلامی دست نکشیدند.

استاندار مرکزی ادامه داد: آزادگان در صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل نقش افرین بودند و در دوران اسارت قلبشان برای انقلاب اسلامی و امام راحل می تپید و سیره این عزیزان امروز باید الگوی رفتاری آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

آقازاده در ادامه سخنان خود به برخی از کمبودها و محدودیت های جامعه ایثارگری نیز اشاره کرد و گفت:  مسئولان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند به درخواست این قشر از جامعه با اولویت رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: برخوردها و رفتارهای مسئولان نباید دور از جایگاه آزادگان، جانبازان، شهدا و ایثارگران باشد و  مدیری که به این قشر از جامعه برخورد انقلابی نداشته باشد کفایت لازم برای مسئولیت را ندارد و باید در مورد او برخورد قانونی صورت گیرد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: ممکن است به دلیل برخی از محدودیت ها نتوان آنچنان که باید خواسته های جامعه ایثارگری را اجابت کرد اما این دلیل نمی شود که برخورد ما در شان این عزیزان نباشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرمان های امام راحل انقلاب اسلامی ایران اسلامی جانبازان ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود