Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:26:39 GMT

مقصر اصلی شکست تلخ بارسا از نگاه پیکه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۷۵۸

جرارد پیکه در پایان بازی با بیلبائو به شدت از عثمان دمبله عصبانی بود و او را مقصر باخت بارسا می دانست.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا شب گذشته در سن مامس با تک گل دقیقه 89 آریتز آدوریس مغلوب اتلتیک بیلبائو شد تا لالیگا را با شکستی تلخ شروع کند. بازی بیشتر در اختیار بارسا بود و دو ضربه رافینیا و دمبله نیز به تیر برخورد کرد؛ هرچند که بیلبائو در ضدحملات بسیار خطرناک نشان می داد و دقیقه 89 نیز زهر خود را ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

در پایان بازی جرارد پیکه کاپیتان بارسا به شدت از عثمان دمبله عصبانی بود و بر سر ستاره فرانسوی فریاد می کشید. دلیل عصبانیت پیکه نیز مشخص بود. روی صحنه گل، ارسال کاپا برای آدوریس بود که باعث ثبت گلی تماشایی برای بیلبائو شد. روی آن صحنه، عثمان دمبله باید کاپا را تحت فشار می گذاشت تا او نتواند آزادانه اقدام به سانتر توپ کند ولی دمبله با آسان گیری خود باعث شد تا بارسا در حساس ترین مقطع بازی گل دریافت کرده و خشم پیکه را باعث شود.

 

کاپیتان در پایان بازی ترجیح داد نامی از عثمان دمبله نیارود اما گفت که عدم تمرکز باعث شکست تیمش شده است:« در دقایق پایانی و زمانی که پیروزی شما قطعی نیست، باید بیشتر از همیشه دقت کنید. ما متاسفانه تمرکز خودمان را از دست دادیم و نباید برای تیمی مثل بارسا چنین اتفاقی رخ دهد.» 

 

 

 

 

تیم ملی اسپانیا جرارد پیکه عثمان دمبله آدوریس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا جرارد پیکه عثمان دمبله آدوریس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید از گردونه مسابقات حذف و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند راهی مرحله بعدی شدند.

در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک کاتالونیا، تیم فوتبال بارسلونا که برای صعود فقط به یک تساوی نیاز داشت، مقابل میهمان خود پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه سنگین 4 بر یک تن به شکست داد و وداعی تلخ را از گردونه مسابقات تجربه کرد. رافینیا در این بازی بارسلونا را جلو انداخت ولی عثمان دمبله، ویتینیا و کیلیان امباپه (2 بار) برای پاریسی‌ها گل زدند تا شاگردان لوئیز انریکه راهی نیمه‌نهایی شوند.

در بازی همزمان دیگر نماینده اسپانیا، اتلتیکومادرید هم با قبول شکست 4 بر 2 مقابل بوروسیا دورتموند حذف شد. اتلتیکو هم در حالی باخت که به سبب پیروزی 2 بر یکش در بازی رفت حتی با یک تساوی نیز صعود می‌کرد، اما فشار بازی در سیگنال ایدونا پارک سنگین‌تر از آن بود که شاگردان دیه‌گو سیمئونه توان تحمل آن را داشته باشند.

یولین برنت، یان ماتسن، نیکلاس فولکروگ و مارسل زابیتسر برای دورتموند و آنخل کوریا و متس هوملس (گل به خودی) برای اتلتیکومادرید در این بازی گل زدند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896137

دیگر خبرها

  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • انریکه: بازی رفت حق‌مان باخت نبود، فردا می‌بریم