Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@11:22:50 GMT

تبیین واقعه غدیر؛ عامل وحدت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۸۵۶

تبیین واقعه غدیر؛ عامل وحدت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 26 مردادماه به مناسبت دهه امامت و ولایت در همایش تخصصی یاوران غدیر گفت: بی شک اگر موضوع غدیر به خوبی تبیین شود می‌تواند دربین مسلمانان باعث ایجاد اتحاد وهمدلی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود آزادسازی کشتی نفتی ایران را نشانگر افول سلطه آمریکا بیان کرد وافزود: روز پنجشنبه دادگاه عالی منطقه جبل الطارق حکم آزادی نفتکش ایرانی را صادر کرد این درحالی است که ساعاتی پیش ازصدور این حکم وزارت دادگستری آمریکا نامه‌ای به مقامات قضایی جبل الطارق ارسال کرده و خواسته بود تا توقیف نفتکش ایرانی را تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه تبریز ادامه داد: اما به این درخواست آمریکا توجهی نشد واین اتفاق بازهم همان جمله معظم له مبنی بر افول و زوال آمریکارا نشان می دهد.
وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان گفت: آزادگان بهترین دقایق از عمرخود را در اسارت سپری کرده‌اند و سختی‌های زیادی کشیدند و صبر و استقامت این عزیزان امروز مایه سربلندی ایران اسلامی است.
امام جمعه تبریز، آزادگان، جانبازان و ایثارگران را گنجینه‌های دفاع مقدس خواند وافزود: تمام دستگاه‌های مسئول باید با عشق در خدمت این گنجینه های ارزشمند ۸سال دفاع مقدس باشند چراکه آنها در راه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار وفداکاری کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه

  سعید تجلیلی طی پیامی نوشت: دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
 سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عزیز پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌کرد، توانست در اولین گام اساسی خود نقش تعیین‌کننده‌ای در دفع تجاوزات ایادی استکبار به کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا کند.
 
 پاسداران جان‌برکف، در طول همه‌سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز به‌عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمام تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش‌برآب ساخته‌اند و به بهای جان خود، نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.
 
 کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی و مقاومت، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده جدوجهد این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت بزرگی است که از بدو تأسیس بر عهده گرفته و باگذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن تحت زعامت امامین انقلاب اهتمام دارد.
 
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره به‌عنوان بازوی توانمند ولایت‌فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور خوش درخشیده است.

 وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیور مردان سپاه در حمله موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.
 
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای گران‌قدر و به‌ویژه شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان محترم نیروی زمینی سپاه قرارگاه شهید سجاد، سپاه شهرستانی پاسداران شریف و مخلص شهرستان سراوان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟