Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:02:36 GMT

عصر شعر «بیعت واژه‌ها» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۸۹۸

عصر شعر «بیعت واژه‌ها» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر، عصر شعر «بیعت واژه‌ها» را با حضور جمعی از چهره‌های شاخص شعر آیینی برگزار می‌کند. این برنامه با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و ضمن اجرای آیین شعرخوانی با موضوع ولایت و غدیر، ذاکران اهل بیت(ع) نیز به مداحی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا سازگار، قدرت چوپانی، محمود حبیبی کسبی، هادی جان‌فدا، قاسم صرافان و مجید لشکری از جمله شاعرانی هستند که در این برنامه اشعار دینی و آیینی خود را به مناسبت عید غدیر خم قرائت می‌کنند و جواد حیدری مدیر مجمع شاعران اهل بیت(ع) و دیگر ذاکران اهل بیت(ع) نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

عصر شعر «بیعت واژه‌ها» با همکاری آستان قدس رضوی و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ روز یکشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در یافت‌آباد، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، پشت بوستان فارابی، سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرند.

کد خبر 4694723

منبع: مهر

کلیدواژه: شعر عید غدیر خم فرهنگسرای خاتم کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی ادبیات جهان گردشگری معرفی کتاب ترجمه روز خبرنگار ادبیات بازار نشر دفاع مقدس جنگ تحمیلی نقد کتاب اصحاب رسانه معرفی نشریات جشنواره کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانسور «دوستت دارم» توسط معاون صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 رضا پورحسین مدیر پیشین شبکه‌های تلویزیون و از تیم عزت الله ضرغامی در گفتگو با اکبر نبوی درباره ممیزی‌های سلیقه‌ای و محدودیت‌های صداوسیما گفت: «من مدیر شبکه دو بودم، سریالی ساختیم به نام روزهای اعتراض. در آن خانمی پناه آورد به مسجد و توسط سربازان شاه تیر خورد. شوهر ایشان آمد بالای سرش و گفت “من تو رو خیلی دوست دارم”. واژه دوستت دارم انگار یک واژه ناموسی بود که اینجا مطرح شده و من به عنوان مدیر شبکه، ۱۰ جا باید پاسخ می‌دادم. خب این باید بالای سر همسرش چه کاری می‌کرد؟ آیه قرآن می‌خواند؟» او مسئول این سانسور را مرتضی میرباقری معاون وقت سیمای صداوسیما می‌خواند. اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سانسور «دوستت دارم» توسط معاون صداوسیما
  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • فیلم «‌مصلحت»؛ برداشتی «لاکاتوش»ی از مفهوم مصلحت
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد