Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولین زندان های اروپایی و آمریکایی در بازدید از اردوگاه های اسراء از شور، نشاط، معنویت و خدمت به یکدیگر اسرای ایرانی شگفت زده شده بودند و در واقع آنها جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران امروز در همایش الماس های درخشان و آیین تجلیل از آزادگان استان مرکزی گفت: خداوند در قرآن کریم برای انسان هایی که دارای دو خصیصه ارزشمند هستند پاداش های بزرگی در نظر گرفته است که ایمان و استقامت دو خسیس ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی فرد اظهار کرد: انسان هایی که خداوند را به عنوان مربی انتخاب می کنند اینها تنها حلقه ارتباطی شان با خداوند پیامبر گرامی اسلام است و کسانی که پیامبر را به عنوان مربی انتخاب کردند تنها حلقه ارتباطی آن ولایت امیرالمؤمنین(ع) است چرا که ولایت علی بن ابی‌طالب(ع) همان ولایت رسول الله و الله است که این گام اول است.

وی ادامه داد: ولایت پذیری گام مهمی است ولی نهایی نیست بلکه ایستادگی و استقامت در ولایت گام دوم است و اگر فردی تا پایان عمر تحت ولایت و مربی خداوند و اولیای الهی باشد قطعاً گام دوم را با موفقیت طی کرده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است بیان کرد: در این شرایط کنونی این بسیار حائز اهمیت است و باید برای ما درس باشد چراکه معنای ایستادگی و مقاومت در این جمله نهفته است.

ابوترابی فرد اضافه کرد: اگر انسان راه را انتخاب کرد و در این راه استقامت نمود قطعاً مصداق بارز آیه قرآن است و بهشت دنیا و آخرت به این افراد وعده داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه  امروز تفسیر واقعی آیات مقاومت، آزادگان سرافراز ایران اسلامی هستند که کارشان بسیار ارزشمند بود گفت: ایما و صبر در برابر شکنجه های رژیم بعثی و شرایط سخت اردوگاه های عراق کار رزمندگان را بسیار ارزشمند کرد و آنها را به الگویی تبدیل کرد که هنوز هم مورد تحسین ملت های منطقه و حتی دنیا قرار دارند.

آزادگان جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: مسئولین زندان های اروپایی و آمریکایی در بازدید از اردوگاه های اسراء از شور، نشاط، معنویت و خدمت به یکدیگر اسرای ایرانی شگفت زده شده بودند و در واقع آنها جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند.

ابوترابی فرد اظهار کرد: مسئولین صلیب سرخ بارها می گفتند اسرای ایرانی همه ارزش های اسلام و در واقع یک جمهوری اسلامی به معنای واقعی را در اردوگاه ها پیاده کردند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان اردوگاه های وحشتناک صدام را نماد خدمت گذاری به یکدیگر و حتی مأمورین عراقی تبدیل کرد بودند افزود: آزار برای رزمندگان اسلام نماد وحدت، انسجام، یکدلی و خدمت بود و اسراء با هر قومیتی در یک جبهه واحد قرار داشتند که نتیجه آن عزت، عظمت و اقتدار برای ایران اسلامی بود.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: دشمن از آزادگان بسیاری هراس داشت چراکه ایمان و استقامت رزمندگان و اسراء همه را دگرگون کرده بود.

مشکلات اقتصادی و اجتماعی با عقلانیت استقامت و ایمان حل می شود

ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران اگر می خواهند عزت و استقلالشان بیشتر شود باید راه آزادگان را ادامه دهند گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی با عقلانیت استقامت و ایمان حل می شود و می توانیم بسیاری از آسیب های اجتماعی را با تقویت ایمان و عمل صالح حل کنیم.

وی ادامه داد: الماس درخشان که تعبیر مقام معظم رهبری برای آزادگان به کار می برند بر اثر مجاهدت های آزادگان به دست آمده و این باید برای همه ما الگو باشد و آنها را سرمشق خود قرار دهیم.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: بدون تردید یکی از پرشورترین و با نشاط ترین روزهای چله اول انقلاب اسلامی استقبال گرم ملت از آزادگان سرافراز بود که هر ساله باید آن را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد

 
فرهاد شهرکی بیان کرد: سپاه پاسداران به‌عنوان یک نیروی مردم‌نهاد، با انگیزه‌ی دفاع از اصول انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شده است. این نیرو که بازتاب‌دهنده‌ی اراده‌ی مردمی است، در مقابله با تهدیدات خارجی با دلاوری و استواری می‌ایستد و در حفظ حاکمیت ملی و امنیت داخلی کشور، نقشی برجسته و حیاتی را ایفا می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان قوی به ارزش‌های اصیل دینی، در راستای تضمین استقلال و امنیت پایدار ایران می‌کوشد.

این مسئول با اشاره به خدمات سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه پاسداران، با تعهدی راسخ به اصول انسان‌دوستانه در زمان‌های بحرانی همچون سیل و زلزله، با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی تخصصی، به‌سرعت به یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده می‌شتابد. نقش آن‌ها در امدادرسانی، نجات جان انسان‌ها و بازسازی مناطق آسیب‌دیده، پیشگام و برجسته است.

وی ادامه داد: این اقدامات که نمادی از همبستگی و وحدت ملی محسوب می‌شوند، به تقویت اعتماد عمومی به نهادهای دولتی و ترویج روحیه ملی کمک شایانی می‌کنند.

نماینده منتخب مردم زابل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فداکاری‌های نیروهای سپاه را ستودنی دانست و گفت: این فداکاری‌ها بیانگر ارزش‌های اخلاقی و معنوی عمیق فرهنگ ایرانی -اسلامی است که در دوران بحران، همه اقشار جامعه را برای عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها متحد می‌سازد.

شهرکی حضور فعال و مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های متنوع اقتصادی و سازندگی را نقشی حیاتی در تأمین نیازهای اساسی مردم و کاهش وابستگی به واردات دانست و عنوان کرد: در شرایط تحریم، این اقدامات به کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم کمک کرده و به حفظ ثبات و امنیت اقتصادی کشور منجر شده است.

وی افزود: سپاه با مبارزه فساد اقتصادی و مقابله با عناصر نفوذی، به تقویت پایه‌های اقتصادی و افزایش اعتماد عمومی کمک می‌کند و با تلاش‌های خود در جهت خودکفایی و پیشرفت اقتصادی، نقشی کلیدی در توسعه پایدار کشور دارد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با استفاده از دانش و تخصص نیروهای متعهد خود در توسعه صنایع دانش‌بنیان نظامی پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه با سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه، به دستاوردهای برجسته‌ای در زمینه‌های موشکی، هوافضا و پرتاب ماهواره دست‌یافته است.

وی ادامه داد: این تلاش‌ها نه‌تنها توان دفاعی کشور را افزایش داده، بلکه استقلال کشور را در برابر تهدیدات خارجی تقویت کرده و پیشرفت‌های فناورانه‌ای را به ارمغان آورده که می‌تواند در بخش‌های غیرنظامی نیز مورداستفاده قرار گیرد.

نماینده منتخب مردم زابل در پایان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران، با حضوری مقتدرانه در خلیج‌فارس و مقابله با گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب، نقشی مؤثر در تأمین امنیت منطقه داشته است، گفت: این نیروی نظامی نه‌تنها به‌عنوان نیروی دفاعی بلکه به‌عنوان محافظ انقلاب نیز شناخته شده و به تأمین امنیت و ثبات در منطقه کمک کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است