Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@09:28:21 GMT

رضا علیپور مدال مسابقات جهانی سنگ نوردی را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۰۶۴

رضا علیپور مدال مسابقات جهانی سنگ نوردی را از دست داد

رضا علیپور در رقابت های سنگنوردی قهرمانی جهان، در جایگاه ششم ایستاد و نتوانست مدال کسب کند.

به گزارش ایسنا، این مسابقات با حضور ٢۵٣ ورزشکار از ٣٩ کشور درشهر هاچیوجی ژاپن برگزار شد که در ماده سرعت رضا علیپور، مهدی علیپور و داوود رکابی نمایندگان ایران به میدان رفتند که در دور مقدماتی رضا علیپور با رتبه چهارم مرحله مقدماتی راهی مرحله نهایی شد، مهدی علیپور هفدهم شد و داود رکابی با خطای استارت حذف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب از بین سه سنگنورد ایرانی ماده سرعت، تنها رضا علیپور به فینال راه پیدا کرد.

قهرمان سنگنوردی آسیا و جهان در فینال ماده سرعت مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی جهان با ورزشکاری از آمریکا به رقابت پرداخت و در نهایت در جایگاه ششم قرار گرفت و از کسب مدال بازماند. رضا علیپور حین مسابقه با حریف آمریکایی دستش لیز خورد که باعث تاخیر زمانی و حذف این ورزشکار شد.

در این ماده، لودوویکو فوسالی از ایتالیا قهرمان جهان شد. همچنین یان کریز از  جمهوری‌چک و استنیسلاو کوکورین از روسیه به ترتیب بر سکوی دوم و سومی جهان ایستادند. این مسابقات علاوه بر عنوان قهرمانی جهان جنبه راه‌یابی ورزشکاران به المپیک ٢٠٢٠ را نیز دارد و شش نفر برتر ماده کامباین مستقیما وارد این رقابت‌ها خواهند شد. 

*نفرات برتر این مسابقات

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا علی پور مسابقات سنگنوردی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید

به گزارش قدس آنلاین پنجمین روز مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس در شرایطی به میزبانی برزیل در حال برگزاری است که دقایقی پیش، پوریا نوروزیان در فینال با ایستادن در رده ششم به کار خود پایان داد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد. در این بخش تیراندازان صربستان و ایتالیا المپیکی شدند.

این ملی‌پوش تیراندازی در سه‌وضعیت هم باید به مصاف رقبای خود برود و باید دید آیا در این تقابل می‌تواند بلیت حضور در پاریس را به نام خود ثبت کند یا خیر؟ از ساعتی دیگر نیز نجمه خدمتی و شرمینه چهل‌امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متردر خط آتش قرار می‌گیرند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ فروردین در برزیل آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد. ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در این رویداد حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان