Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی، امروز ۲۶ مردادماه در دیدار با جمعی از آزادگان، ضمن تبریک اعیاد و سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل رنج‌ها به میهن اسلامی بازگشتند. امروز، روز مبارکی است و جا دارد یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی را نیز گرامی بداریم.

وی گفت: شما آزادگان دوره سخت و درخشانی را گذراندید و سرافراز بیرون آمدید و بعد از آن نیز مایه افتخار کشور بودید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که گفته شد خود آزادگان مستغنی بودند، باری بر دوش کشور نبودند؛ بلکه بار از دوش کشور برداشتند و منشأ خیرات شدند و اثر بخش بودند. ایستادگی آزادگان در کنار نظام با وجود همه مشکلات، مایه سرافرازی است.

شریعتی با اشاره به مسئله اشتغال فرزندان آزاده که از سوی آزادگان مطرح شد، گفت: کمیته اشتغال ایثارگران باید فعال باشد. دستگاه‌های نظارتی هم باید در کنار دستگاه‌های اجرایی باشند و اگر دستگاه‌های اجرایی این مصوبه را عملی نکردند و سرباز زدند، دستگاه‌های نظارتی آنها را مکلف کنند که درصد ایثارگری را رعایت کنند. مشاور امور ایثارگران، معاون امور اجتماعی و بنیاد شهید پیگیر این موضوع باشند.

استاندار خوزستان درباره بیمه دی نیز گفت: در دولت درباره بیمه دی صحبت شد و آقای رئیس جمهور در جلساتی که در هفته‌های گذشته داشتند بخش زیادی از جلسه را به مسائل بنیاد شهید، اختصاص داد که از جمله این مسائل، بیمه دی بود. در این جلسه دستور دادند کمیته‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور این کار را انجام دهد و امید داریم این کمیته سریع‌تر تشکیل شود و به امور بیمه دی رسیدگی شود. در ارتباط با محل مؤسسه پیام آزادگان نیز پیگیری‌هایی انجام خواهد شد.

46

کد خبر 1290461

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان و ایثارگران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دونالد ترامپ مجلس دهم نفتکش سرگرمی استان آذربایجان شرقی خودرو فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید

 علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

استاندار تاکید کرد: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

او از مدیران استان خواست تعاونی‌ها و دانش بنیان‌ها را جدی بگیرید و توجه بیشتری به آنها داشته باشند.


او ادامه داد: بر اساس نامه دفتر ریاست جمهوری، گلستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث اشتغالزایی نیز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید