Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، اسد عبداللهی در این مراسم که پیش از ظهر امروز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و موسسه فرهنگی پیام آزادگان نمایندگی لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد، گفت: فرهنگ زیربنای تمام حوزه هاست و تجلیل از مقام شامخ آزادگان ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: دوران دفاع مقدس شناسنامه درخشان انقلاب اسلامی است و اگر رشادت، ایثار و مقاومت های شهداء، جانبازان و آزادگان نبود شاید امروز در کشور شاهد این امنیت و آرامش نبودیم.

شرایط امروز کشور بسیار سخت تر و دشوارتر از دوران دفاع مقدس است

وی ادامه داد: شرایط امروز کشور بسیار سخت تر و دشوارتر از دوران دفاع مقدس است زیرا دشمن پس از تحمیل یک جنگ هشت ساله، به قدرت نظامی ما پی برد و از همین روی جنگ و تحریم اقتصادی را در پیش گرفت.

عبداللهی اذعان داشت: کلید عبور کشور از این گردنه دشوار همان فرهنگ ایثار و مقاومتی است که آزادگان بزرگترین مروجان آن هستند و برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهند بود.

فرماندار خرم آباد در پایان خاطر نشان ساخت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسداشت رشادت ها و ایثار آزادگان، خدمات بسیاری را به این عزیزان ارائه نموده تا پاسخگویی خدمات ایشان باشد.

46

کد خبر 1290486

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آزادگان جنگ تحمیلی جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس جنگ تحمیلی سینمای دفاع مقدس استان لرستان ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دونالد ترامپ سرگرمی مجلس دهم نفتکش استان آذربایجان شرقی خودرو فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد

به گزارش خبرنگار مهر، در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس توسط همرزمانش در تیپ ۷۱ پادگان ابوذر سرپل ذهاب تفحص شد.

مرزداران تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب کشور در حین گشت زنی و اجرای کمین در پایگاه‌های مرزی، پیکر مطهر این شهید را پیدا کرده‌اند.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس از رزمندگان قرارگاه لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش بعد از ادای احترامات نظامی جهت شناسایی تحویل ستاد تفحص داده می‌شود.

کد خبر 6063213

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • ترویج فرهنگ برپایی سفره های افطاری ساده در یزد
  • طرح «زندگی با آیه‌ها»زمینه ساز ترویج فرهنگ قرآنی است