Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:41:27 GMT

اختصاص 7 هزار میلیارد تومان در حمایت از رونق تولید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۲۷۷

اختصاص 7 هزار میلیارد تومان در حمایت از رونق تولید

استاندار اردبیل گفت: با رایزنی‌های انجام شده، سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اواخر شهریور ماه و یا اوایل مهر ماه انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، اکبر بهنامجو در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل در جمه خبرنگاران اظهار کرد: رئیس جمهور امسال به 8 استان سفر می‌کنند که سومین سفر استانی به مقصد اردبیل انجام می‌شود که به احتمال زیاد تا یک ماه آینده این سفر با مقدماتی که در حال انجام است به انجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سفر مدیران عامل بانک‌های کشور به استان اردبیل 7 هزار میلیارد تومان در راستای رونق تولید اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: این تسهیلات در بخش صنعت، گردشگری و کشاورزی به صاحبان سرمایه و همچنین تامین برخی از زیرساخت‌ها هزینه خواهد شد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: 70 درصد این تسهیلات از طریق بانک ملی و کشاورزی پرداخت می‌شود که با تلاش و پیگیری مدیران استانی و همچنین مدیران عامل بانک‌های کشور امیدواریم در سالجاری شاهد تزریق این منابع در حمایت از رونق تولید باشیم.

بهنامجو ادامه داد: در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی قرار شد در راستای انتقال صنای آلاینده و مشاغل مزاحم اتاق اصناف به اداره کل راه و شهرسازی معرفی شود تا زمین موردنیاز برای احداث شهرک صنایع آلاینده تامین و در اختیار آنها قرار گیرد.

وی گفت: در این زمینه اتاق اصناف سرمایه‌گذاری لازم را انجام می‌دهد تا ورودی شهر اردبیل و سایر شهرها از این صنایع خالی شده و یک شرایط زیبنده‌ای را در ورودی شهرهای گردشگری شاهد باشیم.

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در ادامه به مشکل زیرساختی در دو شهرک صنعتی یک و دو اشاره و تصریح کرد: قرار شد کمیته‌ای متشکل از استانداری، سازمان بازرسی و همچنین شهرک‌های صنعتی در این حوزه ورود پیدا کنند تا نقصان زیرساخت‌ها در این شهرک‌ها رفع شده و بستر حمایت از سرمایه‌گذاران در این مجموعه‌ها فراهم آید.

بهنامجو ادامه داد: در شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو اردبیل در باب تصفیه‌خانه، رفت و روب و هدایت آب‌های سطحی و همچنین آسفالت‌ریزی مسیرها و خیابا‌ن‌ها با مشکلات جدی روبرو هستیم که انتظار می‌رود در کمترین زمان فضایی فراهم آید تا امکان رفع این مشکلات و نارسائی‌ها فراهم آید.

وی اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ما در دو حوزه جذب تسهیلات و اختصاص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی تلاش می‌کنیم که با تلاش مدیران عامل بانک‌ها به استان بخش تسهیلاتی به اتمام رسیده و در بخش عمرانی پیگیر مصوبات قوی برای انجام سفر رئیس جمهور هستیم.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: امیدواریم در هفته‌های آینده جمع‌بندی نهایی انجام شده و در قالب یک بسته پیشنهادی مناسب به وزرا و رئیس جمهور بتوانیم از سفر استانی منابع و اعتبارات ویژه‌ای را در حوزه راه‌ها و آب دریافت و صرف پروژه‌های اجرایی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونق تولید استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق بیشتر در مزارع پرورش میگو گمیشان با آغاز لایروبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل شیلات گلستان گفت: لایروبی این کانال برای رفع کمبود آب و افزایش عمق آب در کانال مشترک انجام می‌شود.

اسماعیل جباری گفت: با لایروبی این کانال، عمق آب در کانال مشترک افزایش می‌یابد و شرایط مطلوبی برای پرورش میگو فراهم می‌شود که علاوه بر افزایش تولید، سبب افزایش کیفیت و سلامت میگوی تولید می‌شود.

در مجتمع پرورش میگو گمیشان سالانه بیش از سه هزار و ۷۰۰ تن میگو تولید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • تزریق سالانه حداقل ۵ هزار میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل
  • تزریق سالانه حداقل ۵۰۰۰ میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • اشتغال ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • اشتغال ۸ هزار نفر در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • استقبال زارعان اردبیل از کشت قراردادی
  • رونق بیشتر در مزارع پرورش میگو گمیشان با آغاز لایروبی