Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اکبر رفیعی حقیقی با اعلام این خبر گفت: این محوله بزرگ توسط یک دستگاه تریلر در محور اصفهان –شیراز در حال انتقال به خارج از استان بود که با همکاری خوب مردم واقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شناسایی و توقیف شد.

او با اشاره به تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر ماموران منابع طبیعی شهرستان در جهت شناسایی و انهدام باند‌های فعال در زمینه قاچاق فرآورده‌های جنگلی و مرتعی غیر مجاز، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقامات قضایی، نیرو‌های نظامی و انتظامی و پلیس راه شهرستان، تریلر حامل ریشه شیرین بیان توقیف و در بازرسی از این خودرو سنگین ۲۰ تن ریشه شیرین بیان قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی افزود: متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع ذیصلاح شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آباده با تاکید بر عزم قاطع ماموران منابع طبیعی در برخورد با قاچاقچیان منابع جنگلی و مرتعی و سودجویان اراضی ملی، بیان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و فرصت طلبان این منابع ارزشمند نیازمند عزم و بسیج همگانی و نیز همکاری و مشارکت همه سازمان ها، نهاد‌ها واقشار مختلف مردم است.

حقیقی از مردم و شهروندان خواست در صورت اطلاع از حمل هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی قاچاق مراتب را با تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴، یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

قاچاق محموله ریشه شیرین بیان در آباده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ منصوررضا عزیزی گفت: باهدف مبارزه با پدیده شوم قاچاق فرآورده‌های نفتی، با تلاش بی وقفه مرزبانان جان بر کف برابر اخبار رسیده در خصوص تردد قایق‌های حامل سوخت قاچاق، بلافاصله گروه گشتی ناوگروه شناوری به محدوده شناسایی شده اعزام و اقدام به گشت زنی کردند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی سه لنج شناور صیادی که در حال خروج غیرقانونی از آبراه اروند و مرز آبی و در حال حرکت به سمت کشور عراق بودند را مشاهده و با رعایت اقدامات تامینی و عملیاتی ضربتی شناور‌ها را توقیف کردند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: در بررسی مرزبانان از شناور‌ها مقدار ۳۲ هزار و ۳۲۳ لیتر گازوئیل قاچاق از ۳ شناور کشف و ضبط شد.

جانشین مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۷ نفر و معرفی آنها به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، اضافه کرد: با هوشیاری دریابانان از خروج سرمایه ملی جلوگیری بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی