Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@03:39:54 GMT

خبر سراج از تحویل ۲۰۰۰۰ خودروی دپوشده به مردم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۴۰۷

صراط:

ناصر سراج در پاسخ به این سئوال که پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد قرارداد‌های خودروسازان چه شد؟، به وضعیت نابسامان صنعت خودرو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل اساسی خودورساز‌ها مربوط به قطعه‌سازان بود که قطعات مورد نیاز را در اختیارخودرو ساز‌ها قرار نمی‌دادند، اما با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده این مشکل مرتفع و ۲۰ هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم وی افزود: پیگیری‌های قوه قضائیه همچنان ادامه دارد تا قیمت خودرو کاهش یابد و این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که سازمان بازرسی کل کشور تا بدست آوردن نتیجه مطلوب پیگیر رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت خودرو است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: متأسفانه پرونده‌های زیادی در ارتباط با فساد در قوه قضائیه تشکیل می‌شود که به‌نوعی مستقیم و ... مستقیم مربوط به تعدادی از مسئولان و اطرافیانشان است.

وی هشدار داد: باید مفسیدن بدانند که قوه قضائیه در مبارزه با آنان به‌جد پای کار است و ریز به ریز تخلفات را رسیدگی کرده و در مقام برخورد بدون توجه به جایگاه افراد عمل می‌کند.

سراج که آخرین اخبار سازمان بازرسی برای مردم چیست؟ گفت: می‌توان به پیگیری‌های مکرر در ارتباط با تعیین تکلیف تخلفات سازمان خصوصی‌سازی اشاره کرد که در نهایت منجر به استعفای رئیس سازمان خصوص‌سازی شد و امیدواریم رئیس جدید این سازمان هدفی جز رونق تولید و ایجاد اشتغال نداشته باشد.

وی ادامه داد: در اصل هدف از خصوصی سازی انقلاب اقتصادی است، اما چون به‌نحو احسن و بدون نظارت مناسب متولیان امر این واگذاری‌ها صورت گرفت، منجر به ازدیاد بیکاری و اخراج کارگران در کشور شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: بدون شک قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور به‌هیچ وجه اجازه تکرار این‌گونه واگذاری‌ها را نخواهد داد و باید حداکثر شفافیت در واگذاری‌ها مدنظر قرار گیرد و واگذاری فقط به افراد واجد شرایط صورت گیرد تا رانت و فساد در این حوزه ریشه‌کن شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودرو سازمان بازرسی کل کشور دپو مشتریان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟

متقاضیان خودروی رانا پلاس طرح مادران در سال ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام کرده اند، اما با وجود گذشت بیش از یکسال به گفته آنها هنوز این خودرو تحویل داده نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، سال ۱۴۰۱ خودروی رانا پلاس در طرح مادران ثبت نام کردیم الان سال ۱۴۰۳ هم آمد، اما خبری از تحویل این خودرو‌ها نیست. از ما مجدد مابه التفاوت دریافت کردند و هر روز مسائل جدید به ما ارائه می‌دهند، اما همچنان در انتظار تحویل خودرو هستیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۳۸۶ هزار هکتار تالاب در خوزستان اهدا شد
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • (ویدئو) رئیس قوه قضائیه: سنگ را از پیش پای مردم برداریم کار پیش می‌رود
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • فعالان اقتصادی اقدامات رئیسی دوران قوه قضائیه را می‌خواهند
  • چرا ون‌های وزارت کشور در مشهد هنوز واگذار نشده‌اند؟