Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، در پی عملیات بزرگ یمنی‌ها در عمق خاک سعودی، معاون سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت هدف بعدی، امارات خواهد بود.

سرتیپ عزیز راشد، معاون سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین تصریح کرد: پیام (این حمله) به امارات، شامل تهدیدی است مبنی بر اینکه هدف بعدی، این کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر رسانه‌های خبری از انجام بزرگترین عملیات پهپادی در خاک عربستان سعودی خبر داده بودند.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، در کنفرانسی خبری در جبهه‌های مرزی اعلام کرد یگان پهپادی نیرو‌های یمنی بزرگ‌ترین عملیات تهاجمی را از زمان آغاز جنگ علیه یمن، در خاک سعودی به انجام رساند.

او افزود: ده فروند پهپاد، میدان‌های نفتی و پالایشگاه الشیبه وابسته به شرکت آرامکو را در شرق سعودی هدف قرار دادند.

همچنین یک منبع سعودی در گفتگو با رویترز با تأیید عملیات یمنی‌ها در خاک سعودی را تایید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان از این طریق امریه بگیرند

به گزارش پارس نیوز ، اشکان جعفرکریمی افزود: این مجوز با پیگیری‌های این دفتر و با توجه به مشکلات دهیاری‌ها برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پایگاه‌های آتش نشانی روستایی، توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح، صادر شد که بر اساس آن، به مدت ۲ سال استفاده از تعداد محدودی نیرو‌های وظیفه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای غیرپزشکی برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور امکان‌پذیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۹۳۸ پایگاه آتش نشانی در مناطق روستایی کشور ایجاد شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌منظور دسترسی به حداقل استاندارد‌های لازم برای ارائه خدمات آتش‌نشانی و ایمنی به جوامع روستایی کشور، تعداد پایگاه‌های مذکور به‌مرور در حال افزایش است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات این پایگاه‌ها، تأمین نیروی انسانی موردنیازاست که به دلیل محدودیت منابع اعتباری دهیاری‌ها، استفاده از ظرفیت نیرو‌های وظیفه می‌تواند در رفع این مشکل، موثر واقع شود.

کریمی همچنین درباره اثربخشی موضوع گفت: در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بر اساس مجوز اخذ شده از ستاد کل نیرو‌های مسلح بالغ بر ۳۵۰ نیروی امریه در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی جذب و بکارگیری شدند که موجب فعال‌سازی این پایگاه‌ها و ارائه خدمات شبانه‌روزی در بسیاری از آن‌ها شد.

وی افزود: در تعدادی از پایگاه‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نیرو‌های امریه علاوه بر انجام خدمات اطفای حریق، نسبت به ارائه آموزش‌های ایمنی به اهالی روستا‌ها نیز اقدام می‌کردند که در بهبود وضعیت ایمنی روستاها، بسیار اثرگذار بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی اظهارداشت: با توجه به صدور مجوز جدید توسط ستادکل نیرو‌های مسلح، به منظور هماهنگی برای بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت، جلسه‌ای در دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیرو‌های مسلح با حضور نماینده دولت در امور کارکنان وظیفه و نمایندگان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه درباره چالش‌های مربوط به این موضوع و راهکار‌های رفع آن‌ها بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم در این باره گرفته شد.

منبع : گردون

دیگر خبرها

  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • خبر خوش برای سربازان
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند