Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر پیامی خطاب به تیم های لیگ برتری صادر کرد.

 

در پیام ویلموتس آمده است؛

آقایان عزیز

سرمربیان لیگ برتری و همکاران ارجمند

در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر ایران هستیم. می خواهم علاقه و آرزوی قلبی خود و همه همکارانم در کادر فنی تیم ملی را برای اینکه فصل جدید، مسابقاتی در بالاترین سطح ممکن ببینیم را ابراز کنم، در شرایطی که همه تیم ها به رقبای خود و همچنین تصمیمات داوری احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آقایان عزیز

بازیکنان باشگاهها

می خواهم به این نکته مهم اشاره کنم که همکارانم و خود من به صورت منظم در مسابقات شما حاضر خواهند شد تا عملکردتان را در باشگاههایتان مورد بررسی قرار بدهند.

به طور حتم، چشم های تیم ملی برای یافتن ظرفیت های تازه و استعدادهای جدید جهت تیم ملی مان باز خواهد بود. فصل خوبی داشته باشید.

مارک ویلموتس و گروه فنی تیم ملی

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سرمربیان مارک ویلموتس تیم های لیگ برتری سرمربی تیم ملی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ذوب آهن در وقت اضافه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که تیم اصفهانی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.


گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید و این تیم در دقیقه ۸+۹۰ محمدجواد محمدی گل دوم بازی ذوب آهن را وارد دروازه آلومینیوم اراک کرد.


با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد و آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد.


قضاوت بازی ذوب‌آهن اصفهان – آلومینیوم اراک برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود. او در این مسابقه به فریبرز گرامی، ارشا سرشوق و محسن آذرباد از ذوب‌آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • برتری ذوب آهن در وقت اضافه
  • متفاوت ترین استوری نکونام با عکس یک هوادار استقلال (عکس)
  • برتری آریان همدان برابر تیم نود در ارومیه
  • مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند