Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@14:31:53 GMT

وکیل خانواده استاد: برای رضایت پولی نگرفته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۵۸۰

وکیل خانواده استاد: برای رضایت پولی نگرفته‌ایم

وکیل خانواده استاد گفت: اولیای دم مرحومه به یکی از دفاتر اسناد رسمی رفته و رضایت‌نامه خود را به طور رسمی ثبت کردند.این رضایت کاملاً بی‌قید و شرط صادر شده و هیچ گونه مبلغی به عنوان دیه یا وجه‌المصالحه دریافت نشده است.

به گزارش فارس، محمود حاجیلوئی گفت: موکلم از حق شرعی و قانونی خود مبنی بر قصاص محمدعلی نجفی گذشتند و با تمام حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌هایی که بود توانستند از این مرحله عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلسات زیادی برای گرفتن رضایت برگزار شد که در همه این جلسات اولیای دم میترا استاد، پدر، مادر و برادرش حضور داشتند تا در این جلسات که بزرگان کرمانشاه، خانواده و همچنین وکلای آقای نجفی حضور داشتند و حتی برخی از مسؤولان نیز آمد و رفت کردند نهایتاً رضایت حاصل شد.

وکیل میترا استاد گفت: از لحاظ قانونی اولیای دم حق و اختیار دارند که برای اعلام رضایت خود به دادگاه بروند یا در دفاتر اسناد رسمی حاضر شوند که در این رابطه اولیای دم مرحومه به یکی از دفاتر اسناد رسمی رفتند و رضایت‌نامه خود را به طور رسمی ثبت کردند.

حاجیلوئی گفت: این رضایت کاملاً بی‌قید و شرط صادر شده هیچ گونه مبلغی به عنوان دیه یا وجه‌المصالحه دریافت نشده بنابراین شایعات مربوط به ردوبدل وجه کاملاً کذب است.

وی در مورد مطالبه مهریه میترا استاد نیز گفت: در موضوع مهریه ما وکالتی نداریم هر چند که یک حق قانونی است و اولیای دم نسبت به مطالبه آن یا بخشش مهریه می‌توانند دخل و تصرف داشته باشند.

وکیل میترا استاد گفت: رسیدگی در کمترین زمان ممکن و به دور از فشار نهادهای مختلف انجام شده، ایرادات جزئی مطرح نبوده و در نهایت مجازات‌های مربوط به اتهامات آقای نجفی جزء در یک مورد صادر و اعلام شده که البته مورد اعتراض ما هم است و با این اعلام دادرسی جنبه خصوصی جرم (قتل) رفع شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد علی نجفی قصاص محمد علی نجفی میترا استاد پرونده قتل میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند

وزیر ارتباطات گفت: اولویت اپراتورها باید توسعه شبکه باشد و اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز_ بیست‌ونهم فروردین _ درخصوص فروش سهام دیجی کالا به همراه اول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من درباره واگذاری دیجی کالا به همراه اول تصمیم گیرنده نیستم.

زارع‌پور افزود: سیاست ما در وزارت ارتباطات این است که اولویت اپراتورها توسعه شبکه باشد؛ اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش (توسعه شبکه) اختصاص دهند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: من نه خریدارم نه فروشنده که بخواهم آن (خرید دیجی‌کالا از سوی همراه اول) را تأیید یا تکذیب کنم.

کد خبر 745495

دیگر خبرها

  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • کاهش هیجانات بازار ارز با توقف شوک‌های سیاسی
  • از چه زمانی واژه «ارتش» جایگزین «قشون» شد؟
  • «قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند
  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!