Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@05:50:06 GMT

کلید خوردن سری جدید «عصر جدید» در زمستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۸۳۸

کلید خوردن سری جدید «عصر جدید» در زمستان

عوامل برنامه «عصر جدید» در حالی امروز مقابل رسانه‌ها قرار گرفتند بیست و هشتم مردادماه فینال این برنامه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه «عصر جدید» یک رقابت تلویزیونی است که توسط احسان علیخانی ساخته شده و از بیست و هفتم بهمن‌ماه سال گذشته روی آنتن شبکه سوم سیماست. در فصل اول این برنامه شرکت‌کنندگان می‌توانستند در رشته‌های هنری، ورزشی و سرگرمی نوعی این افراد استعداد خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمال آن‌ها شامل خوانندگی، کمدی، شعبده‌بازی و... است. هر شرکت‌کننده تلاش می‌کرد تا با نمایش زنده استعداد خود داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد. داوران این برنامه امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و سیدبشیر حسینی بودند. کسانی که با رأی خود و رأی مردم استعدادها را برای رسیدن به فینال و بردن جایزه به رقابت با دیگر استعدادها می‌کشاندند.

در مرحله دوم، «عصر جدید» 15 قسمت پخش شد و در هر قسمت 4 نفر با گروه اجرا می‌کردند و داوران دو استعداد را برای رأی‌گیری مردمی نامزد می‌کردند. مردم پس از هر اجرا 24 ساعت فرصت داشتند رأی بدهند تا یکی از آن دو به مرحله بعد صعود کند.

مرحله نهایی عصر جدید در یک قسمت برگزار می‌شود که پنج نفر راه‌یافته به فینال با یکدیگر به رقابت بپردازند. این قسمت از برنامه بیست و هشتم مردادماه روی آنتن می‌رود.

احسان علیخانی و داوران «عصر جدید» پس از پاسخگویی به سوالات مخاطبین در 162، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شرکت کردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عصر جدید سری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

به گزارش تابناک، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان و حقوق معلمان خریدخدمات تا پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با تسنیم درباره پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است البته فراموش نکنید سال گذشته تا بهار هنوز حق‌التدریس 6 ماه سال گذشته معلمان پرداخت نشده بود.

 وی افزود: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

فرهادی درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی بیان کرد: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی ماه 1402 پرداخت شده است و تا هفته معلم باقی‌مانده حقوق آنها را پرداخت می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد!
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • تکلیف «سرزمین شعر» روشن شد
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • تعمیرات نیروگاهی تا نیمه اردیبهشت به پایان می‌رسد