Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@18:26:09 GMT

كشف بيش از 761 هزار نخ سيگار قاچاق در شيراز

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۸۸۷

كشف بيش از 761 هزار نخ سيگار قاچاق در شيراز

خبرگزاری آریا- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از كشف 761 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یك منزل مسكونی در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "كاووس محمدی" بیان كرد: ماموران پلیس اطلاعات استان با اقدامات فنی و تخصصی از دپوی سیگار خارجی قاچاق در یك منزل مسكونی در "بلوار رحمت" شیراز مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور كار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح كرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مذكور اعزام و در بازرسی از آن محل، 761 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق كشف كردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینكه برابر نظر كارشناسان ارزش سیگارهای قاچاق مكشوفه، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: كشف سیگار قاچاق شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد، مقادیری بلوریجات خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و دپو شده است. 

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی از شهر‌های جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این انبار انتقال داده شده است، گفت: بعد از این انبار نیز اقلام بسته‌بندی شده و در بازار توزیع می‌شد.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با هماهنگی قضایی به محل مذکور رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشخص شد محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالا‌های موجود در آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است. ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی بلوری از نوع جا ادویه‌ای، پیاله، بطری و ... در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته و درواقع جعلی است و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالا‌ها شامل ۷۱۲۸ عدد انواع بلوریجات محصول کشور چین بود، گفت:‌در همین راستا نیز سوله انبار مذکور پلمب شده و پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد و به همراه متهمان و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شد. کارشناسان همچنین ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران