Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:58:22 GMT

درخشش کاراته کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۹۲۵

درخشش کاراته کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این مسابقات که جنبه انتخابی برای حضور در رقابت های جهانی ۲۰۲۰ ژاپن را داشت، کاراته کاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب ۳۵ مدال رنگارنگ شدند.

سید فرهاد فقیه زاده افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات که در بخش های بانوان و آقایان و در تهران برگزار شد، کاراته کاران گیلانی در مجموع موفق به کسب ۱۳ مدال طلا ، ۱۲ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها و در بخش مسابقات مردان ، کاراته کاران گیلانی توانستند با درخشش خود پنج مدال طلا ، سه مدال نقره و هفت مدال برنز این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهند و همچنین در رقابت های بخش بانوان ، کاراته کاران گیلانی درخشش بیشتری داشتند و در نهایت موفق به کسب هشت مدال طلا ، ۹ مدال نقره و ۹ مدال برنز شدند.

در رقابت های کاراته سبک سوکیو کوشین قهرمانی کشور و انتخابی رقابت ها جهانی ۲۰۲۰ ژاپن، زبده ترین کاراته کاران این سبک از استان های مختلف حضور داشتند که به مدت سه روز در دو بخش مردان و بانوان و در رده های سنی مختلف با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گیلان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم