Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:53:10 GMT

ثبت نام رویازی 2 آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۹۳۷

ثبت نام رویازی 2 آغاز شد

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ در رویازی بستری فراهم شده تا تولیدکنندگان انیمیشن، ایده و طرح انیمیشنی خود را در بهترین و امن‌ترین فضا به خریداران و سرمایه‌گذاران ارائه کنند؛ خریداران و سرمایه‌گذاران حوزه انیمیشن، هم در این فضا از میان بهترین ایده‌ها وطرح‌های تولیدکنندگان، طرح مورد نظر خود را انتخاب و در چارچوبی شفاف و با قواعدی روشن در مسیر سرمایه‌گذارییا خرید محصول مورد نظرشان گام برمی‌دارند سفارش‌دهندگان محصولات انیمیشن هم این فرصت را دارند که در یک پنل اختصاصی با حضور بهترین تولیدکنندگان و خریداران انیمیشن، برنامه‌ها و سفارش‌های خود را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره اول رویازی اسفندماه سال گذشته با حضور فعالان و علاقه مندان صنعت انیمیشن در تهران برگزار شد.  به گزارش دبیرخانه رویازی در جلسه نهایی شورای برگزاری دومین دوره رویداد رویازی اعلام شد که علاقه‌مندان به حضور تا ۳۱ شهریورفرصت دارند که از طریق سایتroyazi.com در این رویداد ثبت نام کنند.  احسان کاوه، مدیر مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری و یکی از اعضای شورای موسس این رویداد، درخصوص برگزاری دوره اول رویازی و بازخوردهایی که از آن گرفته‌اند گفت: سال گذشته بیش از صد طرح در رویازی ثبت‌نام کردند، مراحل مختلف را طی کردند. . حتی کسانی که نتوانستند به مرحله آخر برسند و کارشان را در پیچینگ ارائه کنند، از دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها استفاده کردند و باتوجه به بازخوردی که گرفتیم، از برگزاری دوره‌ها راضی بودند. امسال سعی ما این است که هم محتوا و هم کمیت آموزش‌هایمان را افزایش دهیم تا بتوانیم در فرهنگسازی و زیرساخت‌هایی که برای این فضا و این نوع گفتگو کردن نیاز هست، موفق باشیم. سیدامیر آقایی دبیر کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز عنوان کرد: از آنجایی که رویداد رویازی، اتفاقی مدرن در صنعت انیمیشن است، شاید نیازمند سال‌ها پشتیبانی است تا جایگاه اصلی خود را در عرصه صنعت و اقتصاد انیمیشن پیدا کند. به همین دلیل در برگزاری دوره دوم رویداد رویازی روال ویژه‌ای در حوزه آموزش، منتورینگ و مربیگری تیم‌هایی که کسب و کارهای مبتنی بر انیمیشن را به وجود می‌آورند، فراهم شده که سطح آگاهی‌ها و دانش فنی تیم‌ها را در حوزه اقتصاد انیمیشن ارتقا دهیم. امیر سحرخیز، رئیس هیئت مدیره صنف انیمیشن هم از زاویه نگاه صنف، یکی از برگزارکنندگان رویازی۲ به معرفی ویژگی‌های رویازی پرداخت و افزود: از ابتدای تشکیل انجمن صنفی انیمیشن، از اهداف کلانی که در صنف به دنبال آن بودیم، ایجاد شفافیت در فضای انیمیشن و گسترش بازار انیمیشن و پیدا کردن بازارهای جدید بود. رویازییکی از معدود رویدادهایی است که این اهداف را در دل خود دارد و در کنار این اتفاقات مهم، با برگزاری دوره‌های آموزشی و منتورشیپ، به شرکت‌کنندگانش می‌آموزد که چطور یک ایده را به یک کسب و کار موفق تبدیل کنند. ثبت‌نام رویازی تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و برای همه افراد و تیم‌هایی که تا پایان مرداد ماه در این رویداد ثبت‌نام کنند تخفیف ۴۰ درصدی درنظر گرفته شده است. همچنین شرکت‌کنندگان نهایی دوره اول رویداد رویازی از ۶۰ درصد تخفیف، اعضای انجمن صنفی انیمیشن ۵۰ درصد و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق علاقه‌مند به حضور در رویداد رویازی۲ از ۴۰ درصد تخفیف اختصاصی جهت ثبت‌نام برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن ایران تلویزیون سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری رویداد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در تاریخ یازدهم و دوازدهم اردیبهشت خبر داد.

حسین حق‌شناس در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری رویداد ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اظهار کرد: همزمان با برگزاری رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان فرصتی برای ارائه طرح‌ها و محصولات فناورانه گذاشته شده است تا افراد و شرکت‌هایی که نتوانستند در نمایشگاه غرفه داشته باشند علاوه بر غرفه داران بتوانند با ارائه محصولات و طرح‌های خود در حضور داوران، مدیران شهری و متخصصان مربوطه، طرح خود را به چالش کشیده و مطرح کنند.

وی با بیان اینکه این رویداد در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: مهلت ثبت نام تا هشتم اردیبهشت از طریق سایت http://goingevent.com/panel/ فراهم است، مخاطبان باید رزومه و فایل معرفی محصول یا طرح فناور به همراه فرم مربوطه را از طریق لینک ارسال کنند، سپس ارزیابی اولیه در تاریخ نهم اردیبهشت انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پس از انجام داوری هر مجموعه‌ای که طرح مناسبی داشته باشد، در حضور مدیران شهری فرصت دارد تا طرح خود را ارائه دهد، تصریح کرد: ارائه طرح یا محصول به‌صورت حضوری در محل دانشگاه صنعتی اصفهان و در حاشیه نمایشگاه انجام می‌شود و به طرح برتر جایزه یک میلیارد ریالی تقدیم خواهد شد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: این رویداد با همکاری و تأمین مالی شرکت توسعه صنایع شهر فرین وابسته به بانک شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 747265

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز