Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@01:33:37 GMT

شرکت ایران کیش ویترین بانک تجارت است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۹۴۵

شرکت ایران کیش ویترین بانک تجارت است

به گزارش پایگاه خبری امتداد، کیان ایلکا مشاور عالی بانک تجارت با بیان این مطلب افزود: شرکت ایران کیش شرکت بزرگ، تابلو وویترین بانک تجارت است و نوع عملکرد این شرکت، عملکرد بانک تجارت را جلوه می بخشد خوش نامی ایران کیش خوش نامی بانک تجارت نیز هست. خوش نامی بانک تجارت باعث می شود که مشتری های بیشتری نیز به بانک جذب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر امور حراست بانک تجارت با بیان اینکه حضور حراست در مجموعه ها حضور صیانتی و کمک به پروژه های بزرگی است که باید اتفاق بیافتد اظهارداشت: امنیتی کردن فضای اقتصادی سم است. امااز سویی امنیت در فضای اقتصاد باید باشد تا سرمایه گذاربتواند با خیال راحت به کار خودش بپردازد .

 وی گفت: آنچه برای ما مهم است این است که بتوانیم شرایط بانک را بهتر و بهتر کنیم. ما شاهد موفقیت های بهتر نسبت به گذشته بودیم . 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این بانک با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • هر جا نامی هست، داستانی دارد
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۱ / شریک شرقی ۱۰ میلیاردی
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»