Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@01:01:50 GMT

آدبایور ۲ ساله با تراکتورسازی بست

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۰۶۷

آدبایور ۲ ساله با تراکتورسازی بست

گاتزتا دلو اسپرت مدعی شده بازیکن سابق آرسنال و منچسترسیتی به تراکتور تبریز پیوسته است.

گاتزتا دلو اسپورت یکی از مهم‌ترین سایت‌های خبری ایتالیایی مدعی شده امانوئل آدبایور مهاجم توگویی و سابق آرسنال و رئال مادرید با قراردادی 2 ساله به تراکتور پیوسته تا جایگزین آنتونی استوکس ایرلندی شود.

همچنین این رسانه به زندگی این مهاجم پرداخته و آن را تفاوت و عجیب خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب آمده که آدبایور با وجود علاقه‌مندی به لچه، با تراکتورسازی ایران به توافق رسید و قرارداد بست تا فوتبالش را در لیگ ایران ادامه دهد. این مهاجم خواستار کار کردن با دنیزلی است و می‌خواهد برای نخستین بار با این تیم ایرانی قهرمان لیگ برتر شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز رای یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های کلاهبرداری و فساد مالی (کینگ مانی) مربوط به شرکت بادران صادر شد و بر اساس این رای، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال، با حکمی 10 ساله راهی زندان شد.

شهره موسوی، همسر فریدون قربانیان (مالک و مدیرعامل شرکت بادران)، که عضو هیئت رئیسه این شرکت بود، بعد از بازداشت به مدت حدود دو سال، حالا با اعلام آرای مربوط به این پرونده، با حکمی 10 ساله راهی زندان شد. همسر موسوی هم که متهم ردیف اول این پرونده است؛ با حکمی 20 ساله راهی زندان شد.

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدرسایون فوتبال استعفا نداد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

دیگر خبرها

  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره