Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت مطالعه در جامعه گفت: سه عامل فرصت مطالعه، دسترسی به کتاب و علاقه و انگیزه در کتابخوانی نقش بسیار مهمی دارند.

وی افزود: از دیدگاه بنده، در شرایط کنونی از عوامل اول و دوم عبور کردیم و باید به عامل سوم که انگیزه کتابخوانی است، بپردازیم؛ به طور مثال در طرح کتابخوانی روزهای پنجشنبه در استانداری کرمان، تنها ۲۵ درصد از پرسنل استانداری که برایشان فرصت مطالعه پیش آمده از این طرح استقبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان اذعان کرد: ایجاد علاقه و انگیزه از موارد مهم در بحث کتابخوانی است زیرا تا علاقه نباشد حتی اگر دسترسی و فرصت محیا باشد مطالعه ای صورت نمی‌گیرد.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه کتابخوانی در جامعه اظهار کرد: طرح های مطالعه نباید شعاری و به صورت طرح کلی بوده بلکه باید با راهکار کارشناسی شده و به صورت عملی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان نیز با بیان اینکه معاد تضمینی برای نبوت و امامت است و تضمین کننده آن است که آدمی در رکاب امام جامعه قرار گیرد افزود: باید جلساتی را که برگزار می کنیم این نکته را در‌ نظر گرفته که روزی باید جواب پس دهیم و پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: بسیاری از مشکلات در زمینه مطالعه بخش انگیزشی مطالعه است، که نباید در این راستا تنها یک طرح را پیشنهاد داده تا کارمان راه افتد بلکه باید به دنبال طرح هایی باشیم که عملیاتی و اجرایی شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه جامعه کارشناسی مشکلات نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: همایش کرمان آیدکس فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با عنوان کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، اظهار کرد: در این همایش فرصت‌های سرمایه گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه گذاری معرفی می‌شود.

وی با اشاره به حضور مقامات کشوری، شرکت‌ها و نهادهای سرمایه گذاری و سرمایه داران در این رویداد، افزود: در این همایش به موضوعات فضای کسب و کار، فرصت‌ها و تهدیدها و مزایای سرمایه گذاری در کرمان در پنل‌های تخصصی پرداخته می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم حاصل این همایش انتخاب طرح‌های توجیهی به ارزش بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان باشد و روند شتابانی برای سرمایه گذاری در کرمان شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست ویژه با فعالان اقتصادی رفسنجان، گفت: با توجه به اینکه رفسنجان از شهرستان‌های سرمایه‌پذیر و با پتانسیل فراوان است و سابقه دیرینه در مشارکت مردم در سرمایه گذاری دارد، جایگاه ویژه‌ای در همایش در اختیار خواهد داشت.

کد خبر 747056

دیگر خبرها

  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد