Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، روح‌الله شیرازی، دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان سیستان و بلوچستان با اشاره با تعامل و ارتباط بین اصولگرایان در این استان گفت: «شورای وحدت بین اصولگرایان در این استان قرار است که جلسه‌ای را در آینده برگزار کند. اما از قبل با افراد اصولگرا در استان آشنایی داریم. قرار است این جلسه‌ هماهنگی با شورای مرکزی در آینده برگزار شود که در این جلسه مسائل مورد بحث به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نحوه حمایت از کاندیداها برای انتخابات مجلس پیش رو خاطرنشان کرد: «کاندیداهای که منتسب به جناح اصولگرایان در شهرهای مختلف هستند از سوی شورای وحدت با کدهای شناسایی و موردحمایت قرار می‌گیرند اما به دلیل اینکه هنوز جلسه قطعی برگزار نشده است نمی‌توانیم اعلام کنیم که این حمایت به‌صورت لیستی و یا به‌شیوه دیگر انجام می‌شود.»

وی با تاکید بر حضور جوانان و جوان‌گرایی در مجلس آینده اظهار داشت: «حضور جوانان و مدیرانی از نسل‌های بعد از انقلاب اسلامی در مدیریت استان سیستان و بلوچستان یکی از موارد موردتوجه جمعیت پیشرفت و عدالت در این استان است. قصد داریم از بین کاندیدهای از بین جوانان را به حزب و شورای وحدت معرفی کنیم. نسل اول و دوم زحمات زیادی را متحمل شده‌اند اما استان به شیوه مدیریتی جدید نیاز دارد لذا باید حرکت جهادی را برای حل مشکلات استان سیستان و بلوچستان انجام دهیم.»

شیرازی بابیان اینکه مهم‌ترین برنامه و دغدغه جمیعت پیشرفت و عدالت مدیریت بومی در سطح استان سیستان و بلوچستان است، عنوان کرد: «مدیرانی که در استان زندگی می‌کند با مشکلات مردم بیشتر آشنا هستند اما یکی از اشکالاتی که در این استان است حضور مدیریت غیربومی است که باوجود زحماتی که می‌کشند اما به دلیل اینکه شناخت کافی از استان نداشتند مشکلات را درک نکردند درنتیجه نتوانستند کارایی در استان داشته باشند.»

وی با تاکید بر گسترش وحدت بین مذاهب و قومیت‌های مختلف در این استان بیان کرد: «حضور و به‌کارگیری همه اقوام و گروه‌ها یکی دیگر از برنامه‌های جمعیت ما در این استان است ما نباید تنها به یک جناح خاص توجه کنیم. باید در استان همه افراد دست‌به‌دست هم دهند اما اگر تنها از یک گروه و قومیت در تصمیم‌گیری‌های مهم حضورداشته باشند پیشرفتی حاصل نخواهد شد برای همین لازم است که همه مذاهب اعم از شیعه و سنی و همه قومیت‌ها اعم از بلوچ و سیستانی پای‌کار باشند.»

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان سیستان و بلوچستان بابیان اینکه عملکرد مجلس قابل دفاع نیست، گفت: «نماینده‌های که وارد مجلس شدند متخصص نبودند و گرایش حزبی داشتند در نتیجه نتوانستند در حل مشکلات کشور به‌ویژه مشکلات اقتصادی تأثیرگذار باشند برای همین لازم است که در مجلس آینده جوانان و افراد متخصص و دردآشنا وارد میدان شوند.»

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اصولگرایان انتخابات مجلس سیستان و بلوچستان جمعیت پیشرفت و عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمرده: تقسیم استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت و فرصت است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس، گفت: اداره سیستان و بلوچستان با روش‌های کهنه، معمول و متداول اصلا مقدور و جوابگو نیست، ضرورت دارد در این زمینه روش‌های علمی و کارشناسی جایگزین روش‌های سنتی شود و تقسیم استان به عنوان یک ضرورت و فرصت مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، حبیب الله دهمرده در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: از رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی، نیرو‌های مسلح بخصوص سپاه در رابطه با وعده صادق که درس فراموش‌نشدنی به مستکبرین جهان به ویژه آمریکا و اسراییل غاصب داد تقدیر و تشکر ویژه و به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم.

نماینده مردم زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سروران، وعده صادق الحمدلله بار دیگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی تصریح کرد: فصل بودجه است، نمایندگان محترم هم وظیفه دارند که به درخواست‌های به حق نیرو‌های مسلح با صعه صدر برخورد نمایند.

دهمرده ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج)، افزود: حرکت بسیار زشت اشرار در سیستان و بلوچستان به شدت محکوم و از متولیان امر به جد درخواست داریم با عاملین، آمرین و همکاران آن‌ها به شدت برخورد شود، تا کی بایستی شاهد این صحنه‌های دلخراش باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد حداقل امکانات برای دفاع نیرو‌ها فراهم شود تا بتوانند در وظیفه ذاتی خود به نحو مطلوب ایفای نقش کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مسئولان بزرگوار به شما اخطار می‌کنم که حداقل در تاریخ ثبت شود، حقیقتا اداره سیستان و بلوچستان با روش‌های کهنه، معمول و متداول اصلا مقدور و جوابگو نیست، ضرورت دارد در این زمینه تجدینظر شود و روش‌های علمی و کارشناسی جایگزین روش‌های سنتی شود در این راستا براساس نظر کارشناسان تقسیم استان یک ضرورت و یک فرصت است.

وی افزود: همکاران شریف، فصل بودجه است لطفا به زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان به صورت ویژه رسیدگی شود تا قدری این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

دهمرده گفت: مستحضرید که وسعت این استان از ۹ استان کشور بیشتر است، ولی بودجه عمرانی آن از یک سوم کمتر است و روز به روز فاصله نقاط برخوردار و کم برخوردار بیشتر می‌شود، فاصله و مطالب متعددی وجود دارد که شما از همه بیشتر مستحضرید.

وی افزود: با توجه به سر ریز شدن و پر شدن سد کجکی ضرورت دارد حاکمان افغانستان حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی نمایند. حق همسایگی این نیست که الان جاری است و در حال انجام شدن است و این تعامل و همدلی جاده یک طرفه نیست.

دهمرده یادآور شد: به وضع نیرو‌های خریدخدمات، نهضتی‌ها، مهرآفرین، غیرانتفاعی‌ها و ناظران کشاورزی در اسرع وقت رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در ادامه توزیع درآمد ناشی از طرح رزاق بین مردم سیستان و تجدید بهتر در اداره آن را خواستار شد، همچنین از وزارتخانه‌های صمت، راه و شهرسازی، اطلاعات، علوم، آموزش و پرورش، دفاع، جهادکشاورزی و سازمان انرژی اتمی تشکر کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مسئولان بزرگوار، به وضع گرانی، تورم، نرخ ارز و بقیه مطالب طبق قول‌های داده شده و جلسات مشترک مجلس و دولت حقیقتا رسیدگی شود، این وهن برای اداره این مملکت است، انتظار است در اسرع وقت به وضع اسفبار بهداشت و درمان سیستان رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • دهمرده: تقسیم استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت و فرصت است