Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی ایران با رویکرد حمایت و کمک به رونق‌بخش‌های مختلف اقتصادی کشور بیش از ۳۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در چهار ماه ابتدای سال جاری پرداخت کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک طی مدت مذکور ۴۹۵ هزار و ۳۰۵ فقره تسهیلات به ارزش ۳۱۳ هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال به بخش‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تخصیص داده است.

بر این اساس سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش‌های مختلف اقتصادی طی این مدت، بالغ‌ بر ۱۹ هزار و ۹۹۴ فقره به ارزش هشت هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال بوده است.

همچنین بخش مسکن و ساختمان نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین محرکه‌های رونق اقتصاد کشور همواره مورد توجه بانک ملی ایران بوده و ازاین‌رو تخصیص ویژه تسهیلات به این بخش در سال جاری در دستور کار بانک قرارگرفته است.

بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، شش هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال تسهیلات در ۲۲ هزار و ۸۴۸ فقره به بخش مسکن و ساختمان پرداخت‌ شده است.

همچنین این بانک در راستای حمایت از بخش صنعت و معدن کشور، توجه ویژه‌ای به بنگاه‌های اقتصادی این بخش داشته و بر همین اساس در مدت مذکور بالغ‌ بر ۴۸ هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال تسهیلات در نه هزار و ۴۹۱ فقره پرداخت کرده است.

بنگاه‌های بخش بازرگانی نیز ۴۲ هزار و ۴۱۲ فقره تسهیلات به ارزش ۳۱ هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.

همچنین ۴۰۰ هزار و ۴۲۱ فقره تسهیلات نیز به ارزش ۲۱۷ هزار و ۴۱۱ میلیارد ریال به بخش خدمات و ۱۳۹ فقره تسهیلات به ارزش ۷۶۲ میلیارد ریال به بخش صادرات پرداخت‌ شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک بانک ملی رونق بخش های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان