Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:43:31 GMT

«وضعیت امروز نقد تئاتر در ایران» بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۲۱۸

«وضعیت امروز نقد تئاتر در ایران» بررسی می‌شود

نشست «بررسی ضعیت امروز نقد تئاتر در ایران» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست تخصصی «بررسی وضعیت امروز نقد تئاتر در ایران» روز دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با حضور «صمد چینی‌فروشان» و «علیرضا نراقی» از منتقدان تئاتر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست با استفاده از دیدگاه‌های سخنرانان ابتدا اهمیت، جایگاه و آسیب‌های نقد تئاتر در ایران بررسی و سپس پیشنهادهایی برای افزایش نقش‌آفرینی و اثرگذاری انجمن‌ها و منتقدان تئاتر ارائه خواهد شد.

 

گفتنی است، شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل گلپایگان خراسان جنوبي خطبه نماز جمعه عید غدیر غدیر بیرجند خبرگزاری شبستان آیت الله آ میراحمد تقوی نقد تئاتر در ایران پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی امروز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) اظهار کرد: امت و امامت دو پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند و این دو عنصر بعنوان مکمل یکدیگر موجب موفقیت می‌شوند و انقلاب اسلامی نیز با این رویه به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن از انقطاع امامت و امت عاجز است و آنان علاوه بر این دو رکن اندیشه‌ها را آماج قرار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ابراز کرد: امروز دین و حجاب نیز در موازات تهاجمات اندیشه‌ای آماج دشمنان می‌باشند.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی همچون ایالت متحده آمریکا، رژیم صهیونسیتی و غربی‌ها از لحاظ جغرافیایی تهدیدی برای انقلاب اسلامی ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: جهاد اقتصادی در بطن جهاد تبیین واقع شده است و این دو بر یکدیگر متاثر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی اذعان کرد: باید با دید کلان‌تری به ناهنجاری‌های جامعه بنگریم و دین نیز بعنوان هدف اصلی دشمن از اهمیت والایی برخوردار است.

وی ضمن تجدید از آثار پژوهشگاه امام صادق (ع) گفت: این پژوهشگاه باید ارتقا یابد و اقدامات محتوایی آن توسعه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: پژوهشگاه امام صادق (ع) می‌بایست با سایر مجموعه‌های سپاه تعامل و هم افزایی ایجاد کند و بیشتر باید در موضوعات پژوهشی متمرکز باشد.

کد خبر 6085705

دیگر خبرها

  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود