Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب‌های «دو روایت از یک عکس» و «رؤیای بعد از ظهر» به عنوان نامزدهای نخستین دوره جایزه ادبی و مردمی «شهید اندرزگو» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری،  «دو روایت از یک عکس» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی و «رؤیای بعد از ظهر» نوشته نیلوفر مالک در نخستین دوره جایزه ادبی و مردمی «شهید اندرزگو»، در بخش داستان کودک و نوجوان نخستین دوره جایزه ادبی و مردمی «شهید اندرزگو» مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نامزدهای اعلامی بخش کودک و نوجوان، از میان کتب داستانی ارزیابی‌ شده توسط داورانِ منتخب معرفی شده‌اند. این نامزدها به قسمت آرای نخبگانی راه یافته‌اند و قرار است هفت نفر از نخگبان حوزه ادبیات کودک و نوجوان این آثار را بررسی کنند و به رأی بگذارند. دو اثری که بیشترین آراء را از آنِ خود کنند، به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب خواهند شد.



اولین دوره جایزه ادبی و مردمی «شهید اندرزگو» با محوریت مبارزه ادبی با تحریف تاریخ معاصر و همچنین بیان حقایق و روشنگری درباره رژیم پهلوی، در سه بخش داستان بلند، رمان و شعر بزرگ‌سال، داستان کودک و نوجوان و نیز روایت تاریخ در دستور برگزاری است.



همچنین آثار تولیدی اعم از نشر و باز نشر در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ که دارای درون‌مایه مدنظر جایزه بوده‌اند، در این دوره از جایزه شرکت داده شده و به رقابت پرداخته‌اند.



این جشنواره به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با حمایت و همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا، انجمن قلم ایران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حوزه هنری انقلاب اسلامی و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب برگزار و طی مراسمی نیز سوم شهریور در حوزه هنری برگزیدگان خود را خواهد شناخت.



برگزیدگان جایزه شهید اندرزگو در آیین سالانه اهدای این جایزه معرفی و تجلیل خواهند شد و به برگزیدگان، علاوه بر جوایز نقدی، معنوی و فرهنگی، لوح یادبود و نشان جایزه شهید سیدعلی اندرزگو اهدا می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر اردبیل نماز جمعه گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان عید غدیر خراسان جنوبي بیرجند شبستان یزد شهید اندرزگو انتشارات سوره مهر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در سیستان و بلوچستان

دریافت 21 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم به صورت کشوری و استانی آغاز شده و برندگان جوایز ارزشمند مادی و معنوی دریافت می‌کنند.

مسابقه روز شانزدهم:
کدام آیه به نبرد پیامبران با بزرگترین دشمنشان که حاکمان مستبد هستند اشاره می‌کند؟
۱_ آیه ۸ سوره مبارک زلزال
۲_ آیه ۱۶۲ سوره مبارکه انعام
۳_ آیه ۲۴ سوره مبارکه طه
۴_ آیه ۹ سوره مبارکه اسرا
روزانه به قید قرعه، به پنج نفر از عزیزانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند، مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.
لطفاً گزینه صحیح را به ۳۰۰۰۱۵۷۷ پیامک کنید.

برندگان مسابقه روز پانزدهم:

کدام آیه به سنت پیروزی حق و نابودی باطل اشاره دارد؟
پاسخ صحیح گزینه شماره ۳ آیه ۸۱ سوره مبارکه اسرا
آقای طاهر زبیدیان از هامون
خانم مرضیه اکبری از زاهدان
خانم زهرا فرانیا از زاهدان
خانم زهرا جر از خاش
خانم زینب سادات تقی نژاد از زابل
هدیه افراد برنده به شماره کارتی که اعلام کرده بودند واریز شد.
افراد برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها عدد «۵» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۷۷ ارسال کنند.

کد خبر 6063485

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در هرمزگان
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • عبدالله سیدران از دنیا رفت
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در سیستان و بلوچستان
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب
  • کوین هارت جایزه مارک تواین را دریافت کرد
  • کوین هارت جایزه مارک تواین را دریافت کرد/ تجلیل برای یک عمر کمدی