Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت‌های مختلف در شهرستان میامی گفت: ظرفیت معادن در شهرستان میامی مغفول مانده است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در جلسه مشترک برنامه‌ریزی استان، ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد توسعه شهرستان میامی به ظرفیت‌های مختلف شهرستان میامی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح‌های مختلفی برای توسعه شهرستان میامی از جمله کاهش نرخ تسهیلات و نرخ مالیات برای پیمانکاران و سرمایه‌گذاران در نظر گرفته‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تصویب طرح ایجاد شهرک صنعتی بخش کالپوش خبر داد و گفت: اجرای این طرح که هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد.

ابتکار: ارائه تسهیلات یکی از راه‌های توسعه اشتغالزایی استبازدید وزیر صمت از طرح توسعه تولید منسوج نبافته در شرکت بافتینهزیر ساخت‌های توسعه در استان همدان فراهم شده است

استاندار سمنان بیان داشت: ظرفیت‌های خوبی در استان در حوزه معادن وجود دارد که متأسفانه توجهی به این ظرفیت نشده است.

آشناگر با اشاره به ضعف‌های زیرساختی موجود در حوزه معادن استان سمنان گفت: باید مواد معدنی به مناطقی از استان که زیرساخت مناسبی دارد حمل و در آنجا نسبت به فرآوری آن اقدام شود.

وی به ظرفیت مطلوب میامی در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: مطالعات باید در حوزه کشاورزی به‌طور ویژه موردتوجه قرار گیرد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان اظهار داشت: مزارع پرورش ماهی در میامی باید توسعه یابد؛ چراکه در صورت توسعه این مزارع مسیر توسعه میامی هموارتر می‌شود.

آشناگر خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مختلف استان گفت: باید سرکشی از روستاها را در دستور کار خود قرار دهند و از نزدیک به بررسی و رفع مشکلات مردم بپردازند.

وی بیان داشت: در سند توسعه مناطق محروم استان ازجمله میامی استقرار ادارات و احداث مجتمع‌های اداری باید موردتوجه قرار گیرد.

استاندار سمنان تأکید کرد: پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف باید با هدف ایجاد اشتغال پایدار در منطقه میامی انجام شود.

آشناگر خطاب به برخی دستگاه‌های اجرایی که املاک مازاد در اختیار دارند گفت: حس مالکیت برخی دستگاه‌های اجرایی به این املاک قابل‌قبول نیست.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود چرا که بسیاری از پروژه های استان در این سال افتتاح می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی ظهر امروز  در نشست برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت یوم الله 12فروردین و روز جهانی قدس استان اظهار داشت: باید بتوانیم ارزیابی لازم را از میزان پیشرفت دستگاه‌های اجرایی به دست بیاوریم.

وی افزود: سال 1403 برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود چرا که بسیاری از پروژه های استان در این سال افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: فرمان جهش تولید به کمک مردم یک راهبرد مهم برای مسئولان در ادامه مسیر است و این رمز عملیات مقام معظم رهبری باید به بهترین شکل در استان عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ما در استان تقویت ارتباط مسئولان با مردم است و کلید واژه مشارکت جز با ارتباط متقابل با نخبگان و اقشار جامعه‌ عملی نخواهد شد.

شریفی خاطرنشان کرد: مسئولان صادقانه با مردم صحبت کنند چرا که جامعه سیستان و بلوچستان عذر و تقصیر احتمالی را می‌پذیرد.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی با عملیات‌های روانی که برنامه‌ریزی کرده سعی دارد تا جای ظالم و مظلوم را در افکار عمومی تغییر دهد و در این راه از غول‌های رسانه‌ای که در اختیار دارد نیز بهره‌گیری می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: روز قدس یکی از مظاهر ظلم ستیزی مردم ایران است که این امر موجب شده تا رژیم صهیونیستی از همبستگی جهانی مسلمانان در این روز به شدت بهراسد. ما همچنان پای حمایت از فلسطین و مظلومان هستیم و این حمایتگری هرگز کمرنگ نشده و نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی مسئولان به استاد معرق و نازک‌کاری ایران+فیلم
  • شکوفایی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳
  • یک قلاده کاراکال در محور شاهرود - میامی تلف شد
  • حمایت کامل از قهرمانان ورزشی با کمک صنایع و معادن
  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • بی‌توجهی مسئولان به استاد معرق و نازک‌کاری ایران + فیلم
  • مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است
  • باز هم غفلت و بی‌توجهی مسئولان میراث فرهنگی/ نابودی تاج عمارت «امین‌لشکر»/ عکس
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است