Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@07:15:32 GMT

بازیکنان سپاهان پولدار شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۲۹۵

به گزارش فارس، باشگاه سپاهان اولین مرحله پرداخت دستمزد اعضای تیم را انجام داد و آن‌ها در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر، بیش از 20 درصد قراردادهایشان را دریافت کردند.

بازیکنان، اعضای کادرفنی، اعضای کادرسرپرستی و تدارکات تیم سپاهان پیش قراردادهای خودشان را از باشگاه دریافت کردند تا مدیران باشگاه در به تعهدات مالی خودشان عمل کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا فتاحی مدیر تیم سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، ضمن تایید این خبر اعلام کرد؛ کلیه بدهی‌ها و مطالبات فصل گذشته نیز پرداخت شده و باشگاه سپاهان در حال حاضر پرداختی باقی‌مانده‌ای ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز

ایسنا/فارس رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای باند سارقان و کشف ۱۲ فقره سرقت در سطح شهر شیراز خبر داد.

کاووس حبیبی امروز، ۲۶ فروردین با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای مدل پایین در سطح شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران پلیس آگاهی در این راستا ۵ نفر از سارقان را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۲ فقره سرقت خودرو در سطح شهر شیراز اعتراف کردند.  

حبیبی به شهروندان توصیه کرد: اعضای این باند بیشتر خودرو هایی را به سرقت می بردند که از ایمنی کمتری برخوردار و همچنین در نقاط پرت و تاریک پارک شده بودند، لذا شهروندان توجه داشته باشند که حتی الامکان خودروهای خود را در مکان های پر تردد و مکان‌هایی که از نور کافی برخوردار است، پارک کرده و سیستم ایمنی خوردو های خود را بالا ببرند تا سارقان را در امر سرقت ناکام بگذارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • طالبی: بار ناکامی‌های تنها بر دوش مورایس نیست/ سپاهان در یارگیری باهوش عمل نکرد
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به محل تمرین رفتند؛ ریکاوری بدون استراحت
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به خانه نرفتند!
  • وحید شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر کار سختی بود/ به بازیکنانم اعتماد دارم
  • اعلام اسامی نفرات تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها/ شمسایی: دشوارترین کار انتخاب ۱۴ بازیکن نهایی بود