Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:49:17 GMT

سیستم بانکی آمادگی تامین نقدینگی واحدهای مولد را دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۴۷۲

سیستم بانکی آمادگی تامین نقدینگی واحدهای مولد را دارد

رئیس کل بانک مرکزی گفت: سیستم بانکی آمادگی دارد از نظر تامین نقدینگی واحدهایی که مولد هستند، اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، عبدالناصر همتی بعداز ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از شرکت مارپیچ باختر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیستم بانکی استان فعال است و نمونه بارز این فعالیت ها را در زلزله سال ۹۶ کرمانشاه می توان مثال زد که در پرداخت تسهیلات همت خوبی را بکار بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل بانک مرکزی استان کرمانشاه افزود: با دیدن این کارخانه ها و ساخت قطعات مفید احساس می کنم برخی تحریم ها به نفع تولیدات داخلی رقم خورده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: از این رو باید درس بگیریم که آن چیزهایی که تولید آن در داخل امکان پذیر نیست تولید کنیم.

همتی ابراز داشت: در بازدید از این کارخانه هایی که دو مورد آن در دست احداث هستند و بکی از آنها به بهره برداری رسیده است می توان درک کرد روندی که در تولید و خودکفایی ایجاد شده است روند خوبی است و توانسته میزان تولیدات کشور را افزایش دهد.

وی گفت: سیستم بانکی آمادگی دارد از نظر تامین نقدینگی واحدهایی که مولد هستند اقدام کند.

رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: در این راستا نظارت خواهیم داشت که بانک ها پولشان را فقط در مسیر تولید بکار بگیرند.

این مسئول تصریح کرد: تولید کنندگان هرچقدر ارز برای تولید قطعات و مواد اولیه نیاز دارند در اختیارشان قرار خواهیم داد و محدودیتی در این رابطه نداریم.

وی در پایان افزود: تمام پشتیبانی ریالی و ارزی را برای واحدهای تولیدی استان کرمانشاه به کار خواهیم گرفت و چند برنامه توسط استاندار مطرح شده که پیگیر آن هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس