Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:03:08 GMT

مالک باشگاه تراکتور از اتهام وارده تبرئه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۵۲۶

مالک باشگاه تراکتور از اتهام وارده تبرئه شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود و تراکتورسازی با هدایت مصطفی دنیزلی در اولین گام به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت. 

سرخ های تبریز که با برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن و لوگوی جدیدشان بیشتر از گذشته حمایت هواداران را کنار خود دیدند، امیدوارند در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال در فاصله چند روز تا شروع لیگ نوزدهم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نام مالک باشگاه تراکتور در بین بدهکاران به بانک تجارت وجود دارد. انتشار این خبر موجی از نگرانی را بین هواداران این تیم پرطرفدار ایجاد کرد اما به فاصله زمانی اندکی روابط عمومی این بانک با صدور بیانیه ای تاکید کرد:« طی سالهای گذشته بدهی محمدرضا زنوزی به شرکت‌های زیر مجموعه گروه بانک گردشگری منتقل و تبدیل تعهد شده است. براین اساس گروه متعلق به آقای محمدرضا زنوزی مطلق در حال حاضر هیچ گونه بدهی به بانک تجارت ندارد.»

با انتشار این بیانیه خیال هواداران تراکتور برای فصل پیش رو راحت شد و آنها می تواند امیدوار باشند که با حمایت های صورت گرفته از سوی مالک، تیم شان در لیگ نوزدهم از همان هفته اول بدون حاشیه یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

کد خبر 4694912

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی محمدرضا زنوزی تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد آندره استراماچونی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال تیم ملی والیبال ایران تکواندو کشتی فرنگی کشتی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اعتراض هواداران پرسپولیس به واگذاری این تیم به کنسرسیوم بانکی، پیمان حدادی عضو هیئت مدیره سرخ‌ها با انتشار مطلبی در صفحه شخصی به هواداران پرسپولیس اطمینان داد که این کنسرسیوم بانکی مشکلی برای هزینه کردن در فوتبال ندارد تا به این ترتیب هواداران معترض را آرام کند.

کد خبر 845144 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است