Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، در عصر شعر بیعت واژه‌ها ضمن اجرای آیین شعرخوانی با موضوع ولایت و غدیر، ذاکرین اهل بیت(ع) نیز به مداحی می پردازند.

استاد غلامرضا سازگار، استاد قدرت چوپانی، محمود حبیبی کسبی، هادی جان فدا، قاسم صرافان و مجید لشکری از جمله شاعرانی هستند که در این برنامه گزیده ترین اشعار دینی و آیینی خود را به مناسبت عید غدیر خم قرائت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد حیدری مدیر مجمع شاعران اهل بیت(ع) و دیگر ذاکران اهل بیت(ع) نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

عصر شعر بیعت واژه‌ها با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت(ع)، همکاری آستان قدس رضوی و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ یکشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۷.۳۰ در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی به نشانی یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، پشت بوستان فارابی برگزار می شود.

عصر شعر جلوه غدیر

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، این برنامه به مناسبت عید غدیرخم با حضور شاعران مطرح آیینی کشور روز یکشنبه ساعت ۱۷ در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

در این برنامه با اجرای فاطمه محمدی، مصطفی محدثی خراسانی، قاسم صرفان، هادی جانفدا، احمد بابایی، سارا جلوداریان، مریم آریان، سمانه خلف‌زاده و فاطمه نانی‌زاد شعرخوانی کرده و به ساحت مقدس مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین(ع) عرض ارادت می‌کنند.

فرهنگسرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.

تهرام/۷۲۴۵//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد جامع یزد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تقارن بهار طبیعت و بهارقرآن فرصت ارزشمندی شد تا برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام در اماکن تاریخی و مذهبی استان یزد برگزار شود.

یکی از پررونق‌ترین این مکان‌ها مسجد جامع یزد است که میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی است. 

غرفه عفاف و حجاب، ذکر خاطرات شهدا، تلاوت قران کریم، اجرای سرود، اجرای ورزش باستانی، پویش کمک به نیازمندان، مشاوره، غرفه کودک و نقاشی از جمله برنامه‌هایی است که این روز‌ها و شب‌ها در مسجد جامع یزد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • برنامه های مؤسسه فرهنگی مذهبی دارالزهراء(س) برای شب های قدر
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود
  • افطاری ساده در فرهنگسرای خاوران
  • مسجد جامع یزد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی