Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@21:15:08 GMT

هشدار جدی برای احتمال رکود آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۵۸۵

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، در سه ماهه دوم ۲۰۱۹، سطح بدهی وام مسکن آمریکا رکورد زد و از رکوردی که در طول بحران مالی ۲۰۰۸ زده بود هم فراتر رفت. هرچند میزان تخلفات و پرداخت نشدن وام‌ها، نسبت به سال ۲۰۰۸ کمتر بوده است.  

طبق گزارش جدید فدرال‌رزرو نیویورک، در سه ماهه دوم ۲۰۱۹، ترازنامه‌های وام مسکن، ۱۶۲ میلیارد دلار رشد کرده و به رکورد ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۰۶ تریلیون دلار رسیده که از ۹.۲۹۴ تریلیون دلار در ۳ ماهه سوم ۲۰۰۸ هم بالاتر است.  

وام‌های مسکن اعطا شده در ۳ ماهه دوم امسال ۱۳۰ میلیارد دلار نسبت به ۳ ماهه قبلی افزایش یافته و به ۴۷۴ میلیارد دلار رسیده است که این بالاترین سطح آن از ۲۰۱۷ تا کنون است. این در شرایطی اتفاق می‌افتد که شهروندان آمریکایی برای استفاده از وام‌های با بهره پایین صف کشیده‌اند. به ویژه بسیاری از آنها به دنبال عوض کردن وام قبلی خود، با وامی بهتر هستند.

کارشناسان بالا رفتن سطح بدهی وام‌های مسکن در سال ۲۰۰۸ را یکی از عوامل مهم آغازکننده بحران مالی بزرگ آن سال می‌دانند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد در خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار داد و آورده است: ارتفاع امواج در این آب‌ها به ۱.۵ متر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه) وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

دیگر خبرها

  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان