Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان کردستان، جلسه شورای اداری این استان با حضور سیدابراهیم رئیسی عصر پنج شنبه ۲۴ مردادماه برگزار و برخی مطالب مبنی بر بالا بودن آمار فساد در برخی از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان کردستان با استناد به گزارش یکی از مراجع رسمی که اخیرا در این زمینه منتشر و در برخی از رسانه‌های کشور منعکس شده بود، مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی پس از استماع اظهارات حاضرین در جلسه با تاکید بر اینکه این موضوع نیازمند بررسی جدی است، از استاندار خواست که این موضوع را بررسی و در صورت صحت موضوع برای برخورد و ریشه کنی فساد اداری تدبیر و اقدام جدی کند.

وی همچنین تاکید کرد که در صورت عدم صحت ادعا‌های مطروحه در آن گزارش، نسبت به این موضوع اطلاع رسانی صورت گیرد.

در همین زمینه خبرنگار میزان کسب اطلاع کرد که رئیس قوه قضاییه در راستای ارزیابی این گزارش و رسیدگی به موضوع، دستور تشکیل هیات ویژه‌ای از دستگاه‌های نظارتی استان با محوریت سازمان بازرسی و عضویت سازمان تعزیرات، دیوان محاسبات، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه و ناجا را صادر کرد؛ بنابراین گزارش در ساعات پایانی حضور رییس قوه قضاییه در کردستان، اولین جلسه این هیات با حضور سیدابراهیم رییسی و جمعی از مسئولان قضایی مرتبط در دادگستری سنندج تشکیل شد.

گفتنی است رییس قوه قضاییه در این جلسه دستور داده که هر سه ماه یکبار روند پیشرفت اقدامات به وی گزارش شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان دیوان محاسبات رسانه سلامت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در جلسه امروز شورای شهر تهران، گزارش اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در ماه رمضان و نوروز امسال بررسی شد.  یک فوریت طرح الزام شهرداری به تشکیل شورای راهبردی سلامت نیز در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت