Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:43:31 GMT

اتمام تعمیرات ۱۰ هزار خانه سیل زده در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۷۹۲

اتمام تعمیرات ۱۰ هزار خانه سیل زده در گلستان

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان گفت: کار تعمیرات ۱۰ هزار واحد تعمیری آسیب دیده از سیل در استان به پایان رسیده است.

به گزارش ایسنا، داوود خسروی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: آمادگی داریم خدمات بیشتری به مددجویان سیل زده داشته باشیم و در همین راستا از سهمیه جدید تخصیص یافته به استان برای بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل، سهمیه خوبی به کمیته امداد اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: چنانچه مددجویان انصرافی آمادگی دریافت خدمات دارند، بنیاد این آمادگی را دارد تا با تایید کمیته نسبت به ارائه خدمات به آنان اقدام کند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان از برنامه ریزی برای افتتاح واحدهای احداثی استان از ابتدای هفته دولت خبر داد.

خسروی خاطرنشان کرد: در سیل امسال به واحدهای مسکونی ۲۸۵۱ مددجو خسارت وارد شد که تاکنون ۱۴۰۰ مددجو با بانک ها انعقاد کردند و عملیات اجرایی ۱۲۰۰ واحد آغاز شد. همچنین کار تعمیرات ۳۰۷۳ واحد یا به پایان رسیده و یا در حال اتمام است.

به گزارش ایسنا-، بر اساس اعلام ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان تعداد کل واحدهای خسارت دیده در استان ۲۱ هزار و ۱۰۲ واحد است که از این تعداد ۷ هزار و ۳۰۰ واحد احداثی و ۱۳ هزار و ۸۰۲ واحد تعمیری است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این دیدار علما و روحانیت را پناه مردم دانست و افزود: همه ما باید خیران و مردم را به سمت احداث مسکن محرومان سوق دهیم.    

او گفت: امام (ره) حساب صد بنیاد مسکن را با هدف مشارکت مردم برای ساخت مسکن محرومان حتی با هزینه اندک تاسیس کرده است.  
سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدامات خوب عمرانی و مسکن روستایی بنیاد مسکن باید به مردم اطلاع رسانی شود.

او ادامه داد: در نوسازی مسکن روستایی گلستان ۵۵ درصد پیشرفت دارد، اما در کشور این رقم ۵۳ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: در دو سال گذشته ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها آغاز شد.
او افزود: هفتاد درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی گلستان صاحب خانه شدند و سی درصد باقیمانده هم تا پایان سال ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند.

حسینی همچنین خبر داد: گلستان در نوسازی و بازسازی واحد مسکونی رتبه سوم کشور را داراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                      

 

 

دیگر خبرها

  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی