Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در دومین روز از جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما، به میزبانی شهر بجنورد، "منوچهر رحمتی" آهنگساز باسابقه مرکز لرستان در بخش موسیقی آکاپلا، با قطعه "مور پاکولی" عنوان بهترین تنظیم کنندگی اهنگ را از آن خود کرد.

گفتنی ست دیروز در روز نخست جشنواره، "احسان عبدی‌پور" هنرمند برجسته لرستانی نیز، با قطعه "شاباش" موفق به کسب مقام نخست تک‌نوازی سرنا در بخش موسیقی بی کلام بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیمای کشورشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کمیسیون صدا نیز، معاونت صدای مرکز لرستان هم با برنامه‌های "ایواره تو وخیر" به تهیه کنندگی علیرضا احمدی، "مسابقه دل و دلبر" به تهیه کنندگی سامان اعتباری و برنامه عصرگاهی رادیو شهری بروجرد به تهیه کنندگی فاطمه حیدری و در بخشی جنبی برنامه گفتمان انفلاب به تهیه کنندگی خانم شهرزاد مظفری و پدر بلوط به تهیه کنندگی جلال قربانی حائز رتبه برتر شد.

امسال از میان بیش از پنج هزار و ۷۰۰ اثر، ۵۳۰ اثر به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها ارسال شد.

انتهای پیام/ر

رتبه بهترین تنظیم آهنگ برای واحد موسیقی مرکز لرستان کسب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود