Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@10:15:38 GMT

خبری خوب برای هواداران تراکتورسازی درباره زنوزی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۷۹۲۴

خبری خوب برای هواداران تراکتورسازی درباره زنوزی

در حالی که نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود، تیم تراکتور تبریز با هدایت مصطفی دنیزلی در اولین گام به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.

سرخ های تبریز که با برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن و لوگوی جدیدشان بیشتر از گذشته حمایت هواداران را کنار خود دیدند، امیدوارند در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در فاصله چند روز تا شروع لیگ نوزدهم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نام مالک باشگاه تراکتور در بین بدهکاران به بانک تجارت وجود دارد. انتشار این خبر موجی از نگرانی را بین هواداران این تیم پرطرفدار ایجاد کرد اما به فاصله زمانی اندکی روابط عمومی این بانک با صدور بیانیه ای تاکید کرد:« طی سالهای گذشته بدهی محمدرضا زنوزی به شرکت‌های زیر مجموعه گروه بانک گردشگری منتقل و تبدیل تعهد شده است. براین اساس گروه متعلق به آقای محمدرضا زنوزی مطلق در حال حاضر هیچ گونه بدهی به بانک تجارت ندارد.»

با انتشار این بیانیه خیال هواداران تراکتور برای فصل پیش رو راحت شد و آنها می تواند امیدوار باشند که با حمایت های صورت گرفته از سوی مالک، تیم شان در لیگ نوزدهم از همان هفته اول بدون حاشیه یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

43 43

کد خبر 1290545

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ سرگرمی استان آذربایجان شرقی گردشگری دفاع مقدس جنگ تحمیلی مجلس دهم آزادگان جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ شب گذشته در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد مدیریت آرسنال به آنها اطلاع داده است که هواداران بایرن مونیخ برای بازی رفت که در تاریخ 9 آوریل برگزار می‌شود، وارد ورزشگاه نخواهند شد.

همچنین بایرن مونیخ در این بیانیه به هواداران خود توصیه می‌کند از خرید بلیت این دیدار خودداری کنند و این باشگاه طبق تعهدات قراردادی تنها تعداد محدودی بلیت برای میهمانان ویژه خود برای این دیدار تهیه خواهد کرد.

بایرن مونیخ به دلیل آتش بازی هواداران خود در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل لاتزیو در ماه فوریه، با عدم فروش بلیت به هواداران خود در مسابقاتی که خارج از آلمان برگزار می‌شود، مجازات شد.

بایرن مونیخ در بیانیه خود با اشاره به این حکم نوشت: به‌طور کلی، ما از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بسیار خوشحالیم، اما بازی در خارج از استادیوم بدون هواداران، ضربه بزرگی است.

مدیرعامل بایرن مونیخ نیز پیش از این با تایید اینکه باشگاهش به این مجازات اعتراض نخواهد کرد، گفته بود: متاسفانه یک گروه کوچک به همه هواداران ما و تیم آسیب رساندند.

دیگر خبرها

  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • جوابیه مدیر تراکتوری به ادعای تند سپاهان!
  • افزایش بدهی‌های آلمان به ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد یورو
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم