Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:55:27 GMT

مرز خسروی امسال بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۰۲۵

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در دیدار با یاسین علی یاسری وزیر کشور عراق گفت: امروز توفیق شد که در خدمت وزیر کشور عراق باشیم. الحمدالله همکاری بین دو وزارت کشور ایران و عراق روبه افزایش و بهبود است و ما در این چند سال شاهد بهبود موضوعات مختلف در مرز، امنیت مرزی، تبادلات مرزی و به ویژه در موضوع اربعین بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی‌فضلی بیان کرد: لازم است من در اینجا از دولت عراق بابت همکاری‌ها تشکر کنم. با سفری که رئیس جمهور محترم کشورمان به بغداد داشتند سطح همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله مرز‌ها امنیت و اربعین به صورت جدی پیگیری شد و ما امسال شاهد هستیم که با همکاری مناسب دولت عراق و وزارت کشور ایران، مرز خسروی را می‌توانیم باز کنیم، هم روادید را لغو کنیم و هم سطح خدمات و تسهیلات را در حوزه‌های مختلف افزایش دهیم.


در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید

وزیر ارتباطات گفت: امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم امسال در این زمینه به 14 میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع پور گفت: برای بار سوم رفع فیلتر گوگل پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود