Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@11:29:54 GMT

باشگاه استقلال: قصد جذب مدافع راست نداریم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۰۳۹

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه استقلال  اعلام کرد؛ تصمیمی مبنی بر جذب بازیکن جدید در پست دفاع راست ندارد و اخبار منتشر شده در این مورد نادرست است.

 

استقلال تمرینات خود را تا پایان هفته در روزی یک نوبت ادامه خواهد داد و در اولین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه اول شهریور ماه در تبریز به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مدافع استقلال جذب بازیکن استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل جلالی فرصت شکستن یک رکورد 15 ساله را دارد و با انگیزه های زیادی ادامه فصل را برای استقلال میدان می‌رود تا آمار شگفت‌انگیز خود را افزایش دهد.

خسرو حیدری مدافع راست سال‌های نه چندان دور آبی‌ها در فصل 1389-1388 چهارده پاس گل برای استقلال در لیگ برتر ثبت کرده بود و در این زمینه رکورددار است، حیدری که به ارسال های بی‌نقص معروف بود و مهاجمان زیادی از استقلال را به عنوان آقای گلی رساند در فصل هایی که برای استقلال به میدان رفت تاثیرگذار بود و یکی از بهترین های تاریخ این باشگاه است.

ابوالفضل جلالی مدافع چپ پای استقلال با پیش گرفتن روند خسرو حیدری و با ارسال های بی‌نقصی که انجام می‌دهد بازیکنان استقلال را در فرصت گلزنی قرار می‌دهد و تا پایان هفته بیست و چهارم 9 پاس گل به نام خود ثبت کرده و تا رسیدن به آمار خسرو حیدری نیاز به 5 گل دارد و برای شکستن این رکورد باید در تمام بازی‌های پیش رو استقلال حداقل یک پاس گل در هر مسابقه ارسال کند.

شکستن رکورد حیدری کار سختی خواهد بود اما با فرمی که ابوالفضل جلالی دارد دور از انتظار نخواهد بود و با توجه به اینکه ضربات کرنر هم به او سپرده شده شانس او برای ارسال پاس گل در هر مسابقه بیشتر از قبل شده است.

نکته جالب در مورد این دو بازیکن پست مدافع کناری است که نشان می‌دهد در فوتبال ایران بازیکنان خلاقی که توانایی ارسال های باکیفیت روی دروازه دارند چقدر در روند هجومی تیم‌ها تاثیرگذار خواهند بود.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!
  • گل سوم استقلال را دوباره ببینید، جنگندگی برای قهرمانی