Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد مسافرکش زن میانسال را پس از سرقت طلاهایش با ضربه های سنگ به قتل رساند. عامل این جنایت پس از گذشت ١٢ روز از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.

به گزارش شهروند، صبح چهارمین روز مردادماه امسال با تماس تلفنی شهروندان اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع کشف جسد یک زن در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران به محل اعزام شدند که ضمن تأیید خبر اولیه، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در بررسی اولیه، مشخص شد جسد متعلق به یک زن حدوداً ۴۸ ساله است که با برخورد جسم سنگین به سرش دچار خونریزی شده و همین مسأله به مرگ وی منجر شده است.

در بررسی صورت گرفته هیچ گونه مدارک شناسایی هویتی از جسد به دست نیامد برای همین، جسد برای تعیین دقیق علت مرگ به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

با شروع تحقیقات جنایی، کارآگاهان در بررسی صورت گرفته بین افرادی که فقدان آن‌ها اعلام شده بود به یک مورد شکایت برخورد کردند که در آن مردی ۵۰ ساله اعلام کرده بود همسرش صبح برای انجام کار بانکی از خانه خارج شده و تا کنون به منزل بازنگشته است. بلافاصله وی به اداره دهم پلیس آگاهی دعوت شد و از روی تصاویر موجود، جسد را شناسایی کرد.

با به دست آمدن این سرنخ به بانک مذکور اعزام شدند و در بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته بانک، مشخص شد مقتول پس از انجام کار بانکی سوار بر یک خودروی سواری شده و محل را ترک کرده است.

با بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم، مالک خودروی مذکور شناسایی شد و پس از هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، این مظنون روز ۱۶ مردادماه در محله بهار شیراز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.

در تحقیقات صورت گرفته از مظنون به قتل، وی منکر هرگونه قتل شد، اما با انجام تحقیقات پلیسی و ارایه دلایل و مدارک موجود و تصاویر دوربین مداربسته نهایتاً لب به اعتراف گشود. متهم ضمن اعتراف به جنایت، به کارآگاهان گفت: «روز حادثه در خیابان مولوی در حال تردد بودم که مقتول را به صورت دربستی به مقصد سبلان سوار خودروام کردم. در طول مسیر که مقتول با تلفن همراهش مکالمه می‌کرد متوجه شدم که طلا و جواهرات به همراه دارد. همین مسأله مرا وسوسه کرد که اقدام به سرقت کنم. برای همین پس از تغییر مسیر به سمت بزرگراه شهید صیاد شیرازی، با مقتول درگیر شدم و در نهایت پس از کشاندن وی به فضای سبز کنار بزرگراه با وارد آوردن چند ضربه به وسیله سنگی بزرگ، او را به قتل رساندم و متواری شدم.»

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات قاتل به مخفیگاه متهم در شهرری رفته که در بررسی صورت گرفته، طلاجات، موبایل و شناسنامه مقتول از داخل انباری محل کشف شد که ارزش تقریبی این اموال ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ «داود فرد»، جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره این پرونده گفت: «با توجه به اعتراف متهم به قتل با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف احتمالی زوایای پنهانی پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل زن جوان سرقت از زن جوان بزرگراه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین