Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:38:16 GMT

سرمربی آرسنال: کسب پیروزی خانگی ارزش متفاوتی دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۳۳۴

سرمربی آرسنال: کسب پیروزی خانگی ارزش متفاوتی دارد

«اونای امری» عصر شنبه پس از کسب دومین پیروزی متوالی در فصل جدید لیگ برتر، اظهار داشت: هدف ما این است تا ارتباط خوبی با هواداران برقرار کنیم و با ارائه بازی زیبا و کسب موفقیت، آنها را شادمان کنیم.

وی افزود:‌سبک بازی آرسنال مشخص است و می‌خواهیم فوتبالی روی زمین و با سرعت بالا ارائه کنیم، اما برخی مواقع شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که باید به گونه دیگری بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی اسپانیایی تاکید کرد: در طول بازی عملکرد خوبی داشتیم، اما باید هر روز پیشرفت کنیم تا تیم یکدستی شویم و بتوانیم در ۹۰ دقیقه خواسته‌های خود را پیاده کنیم.

وی در مورد عملکرد ایده‌ال بازیکنان جدید تیمش، عنوان کرد: سبایوس، داوید لوییز و دنی سبایوس بسیار خوب بودند، اما تیم تنها سه نفر نیست و باید همه نفرات را ارزیابی کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد که این بازی با برتری ۲ به صفر ذوب آهن به پایان رسید.    هر دو گل میزبان در وقت‌های تلف شده به ثمر رسید.       ذوب‌آهن با این برد ۳۳ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و آلومینیوم اراک با این شکست ۳۰ امتیازی ماند به در رده دهم نزول کرد.     ورزشگاه فولادشهر   تیم داوری: سعید رحیمی‌مقدم؛ کمک‌ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور   ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، گریگول چابرادزه (۶۹- ارشیا سرشوق)، علی مصلح، امید لطیفی (۶۲- محمد جواد محمدی)، مهرداد رضایی، کمال کامیابی‌نیا (۶۹- فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی (۶۲-محسن آذرباد)، مجید علیاری (۸۶- احمد شریعت زاده). سرمربی: محمد ربیعی   ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری، امیر نوری (۶۳- علیرضا نقی زاده)، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی (۸۶- شروین بزرگ)، احسان قهاری (۸۶- ابوافضل سلیمانی). سرمربی: مجتبی حسینی   کارت زرد: فریبرز گرامی، ارشیا سرشوق و محسن آذرپاد از ذوب آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم    شرح گل:    گل اول ذوب آهن (دقیقه ۲+۹۰): فردین یوسفی هافبک جوان ذوب آهن در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با چرخش ناگهانی و ضربه فنی دروازه احمد گوهری را باز کرد     گل دوم ذوب آهن (دقیقه ۸+۹۰):حرکت سریع محمدجواد محمدی از میان میدان با پا به توپ او همراه شد و پس از نفوذ به محوطه جریمه و ضربه دقیق و محکم دروازه آلومینیوم باز شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم