Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسین الیاسری از امضای تفاهمنامه همکاری میان ایران و عراق در مورد مکانیزم ورود و خروج زوار به خاک عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «یاسین الیاسری»،در دیدار با همتای ایرانی خود بعد از ظهر امروز (26 مرداد) در وزارت کشور گفت: با توجه به اینکه روادید از دوش ما برداشته شده است کار ما سبک تر شده و تمام تلاش خود را برای هماهنگی با نیروهای امنیتی می کنیم تا حرکت زواره به راحتی و روانی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر کشور عراق اظهار کرد: هدف از این سفر بررسی همکاری ها در موضوع امنیت مرزی و زوار امام حسین علیه السلام است.

 

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری میان دو کشور در جلسه امروز گفت: تفاهم نامه همکاری میان دو کشور در مورد مکانیزم ورود و خروج زوار به خاک عراق امضا شد و در این تفاهم نامه تلاش کردیم تا ورود و خروج زوار با روانی و سهولت تمام انجام شود.

 

وزیر کشور عراق تصریح کرد:در حوزه مرزی نیز مرز خسروی باز شده و این دروازه به دروازه های دیگر افزوده شده است. این امر موجب می شود تا ورود زوار به آسانی انجام شود و سنگینی از سایر دروازه ها کاهش یابد.

 

وی گفت: وزارت کشور عراق تمام اقدامات امنیتی زوار را از لحظه ورود تا خروج انجام می دهد و تمام تلاش خود را می کند تا تمام امکانات برای زوار اربعین تامین شود. امیدواریم سفر زوار با موفقیت به پایان برسد و در پایان از استقبال و مهمان نوازی گرم شما از هیات عراقی سپاسگزاریم./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان نماز جمعه غدیر خراسان جنوبي عید غدیر بیرجند شبستان یزد اربعین حسینی عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلتفرم، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» پلتفرم، از ساعت ۲۰ روز ۹ فروردین عرضه می‌شود.

کد خبر 6063435 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • اعلام رسمی تعداد خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۲/ خروج بیش از ۳ میلیارد دلار از کشور برای واردات موبایل/ چینی‌ها در ۱۴۰۲ بیشترین ورود سرمایه به ایران را داشتند/ الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس