Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ عباس ترابیان رئیس پیشین کمیته بازاریابی و علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به خاطر پرونده ۳۱۶ هزار دلاری حق پخش تلویزیونی بازی‌های تیم ملی، معروف به شرکت ام‌پی‌سیلوا به مدت ۵ سال از فعالیت در فوتبال محروم شده بودند. هم ترابیان و هم کفاشیان بعد از صدور این حکم از سوی کمیته اخلاق به کمیته استیناف شکایت کردند تا در این محرومیت تجدیدنظر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف، درباره آخرین وضعیت پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان گفت: رسیدگی به پرونده آقای کفاشیان طولانی تر می شود چون نیاز به تحقیقات بیشتری دارد. از الان نمی توانم زمانی را برای صدور حکم نهایی اعلام کنم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود کفاشیان در این پرونده تبرئه می شود اما ترابیان محکوم می ماند، تصریح کرد: هم آقای کفاشیان و هم آقای ترابیان اعتراض کرده اند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد. هر دو حکم با هم صادر می شود.

رئیس کمیته استیناف در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به آرای انضباطی دیدار با سپاهان یادآور شد: اعتراض پرسپولیسی ها آمده است و ما دادنامه را هم خواندیم. باید بگویم باوجود یکسری شائبه مبنی بر احکام تعلیقی و قطعی محرومیت تماشاگران، در حکم کمیته انضباطی که به صورت دست نوشته و تایپی وجود دارد، برگزاری بازی بدون تماشاگر تعلیقی بوده است.

صالحی افزود: البته آقای علیرضا بیرانوند یک جلسه محروم شده است و طبق آیین نامه، این محرومیت قطعی است.

به گفته رئیس کمیته استیناف، باشگاه سپاهان هم دو پرونده اعتراضی به این کمیته فرستاده است که یکی از آنها مربوط به بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر است.

صالحی همچنین درباره حکم سیدرضا افتخاری مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال هم که از سوی کمیته اخلاق ۵ سال محروم شده بود، گفت: آقای افتخاری اسناد جدیدی آورد و توضیحاتی هم ارائه کرد. حکم ایشان را صادر کردیم که باید تایپ شود.

وی از پاسخ به این سئوال که آیا افتخاری تبرئه شده است؟ خودداری کرد و گفت: فعلا نمی توانم چیزی در این مورد بگویم.

منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، کمیته استیناف ، فدراسیون فوتبال ایران ، علی کفاشیان ، باشگاه استقلال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران علی کفاشیان باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد