Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:03:24 GMT

اختلال در سرویس دهی قطار شهری مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۴۲۷

اختلال در سرویس دهی قطار شهری مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  میثم زارع سخنگوی شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: این اختلال حوالی ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه امروز در ایستگاه ۱۷ شهریور رخ داد و سیستم رایانه‌ای قطار قفل شد.
او تصریح کرد: طبق دستورالعمل ایمنی باید مسافران تخلیه و قطار از خط خارج می‌شد که این اقدام صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: اختلال سرویس دهی در این ایستگاه منجر به ۶ مورد تخلیه مسافر در سایر ایستگاه‌ها شد و قطار پس از حدود ۱۵ دقیقه از خط خارج شد و در ساعت ۱۷ و ۲ دقیقه روند سرویس دهی آن به حالت عادی بازگشت.
خط یکم قطار شهری مشهد به طول ۱۹ کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه به طور میانگین ۱۳۰ هزار نفر در این مسیر جا به جا می‌شوند.
مسیر توسعه ۴.۵ کیلومتری این خط نیز از ایستگاه غدیر تا فرودگاه مشهد در دهه فجر سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید.   انتهای پیام// ز.م   نقص فنی و تخلیه مسافران خط یکم قطار شهری مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطار شهری مترو خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۵۳۰ کودک اتیسم از خدمات بهزیستی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مهران کریمیان  افزود : ۱۳ مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی اختلال طیف اُتیسم تحت نظارت بهزیستی خوزستان در 12 شهرستان  اهواز و ماهشهر، شوشتر، اندیمشک، دزفول، آبادان، مسجد سلیمان، امیدیه، باوی، شوش، بهبهان و خرمشهر  فعالیت می کنند که از این تعداد   ۱۱ مرکز به عنوان پایگاه غربالگری اختلال طیف اتیسم فعالیت می‌کنند.

وی افزود: پرسـنل تخصصـی این مراکز بعد از دریافت آموزش‌های حضوری و کارگاهی از کفایت لازم برای اجرای برنامه تشخیص و مداخلات مرکزو خانواده محور افراد دارای اختلال اُتیسم برخوردار می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی خوزستان ادامه داد : تاکنون تعداد ۲ هزارو ۱۶ نفر در کمیسیون‌های پزشکی بهزیستی سطح استان تشخیص NDD (اختلالات عصبی رشدی) داده شدند و اکنون دارای پرونده در بهزیستی هستند که شامل اختلالات طیف اُتیسم و اختلالات یادگیری می‌باشند.

کریمیان اظهارداشت : کودکانی که دراین مراکز تحت برنامه‌های آموزشی و توانبخشی قرار می‌گیرند بعد از ترخیص، متناسب با شرایط به مهد و مدارس عادی، استثنایی، مراکز توانبخشی حرفه ای و کارگاه تولیدی و حمایتی می‌روند.

وی افزود: سامانه https://autism.behzisti.net در راسـتای اجرای برنامه غربالگری، تشـخیص و مـداخله در این اختلال در سازمـان بهزیستی کشور، طراحی شـده است که امکان اجرای آنلاین آزمون غربـالگری توسـط خـانواده‌ها در سراسـر کشور را برای دریافت خدمات تشخیصی و بهره مندی از خدمات تخصصـی در مراکز فراهم می کند.

کریمیان با اشاره به موارد ثبت شده در سامانه غربالگری اختلال طیف اُتیسم خوزستان گفت: آزمون غربال هیوا ۲۴۶ نفر، موارد مشکوک به اُتیسم ۲۰۵ و درآزمون تشخیصی گارس ۱۷۱ کودک مورد تشخیص گرفتند که با ارجاع به کمیسیون‌های پزشکی و توانبخشی سازمان تشخیص نهایی اُتیسم را دریافت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۵۳۰ کودک اتیسم از خدمات بهزیستی خوزستان
  • اسکان ۴۳ هزار مسافر نوروزی در بوستان غدیر مشهد
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد